nVIDIAsucks Skrevet 3. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2003 Skal du til Svinesund tar det ca 1 1/2 time fra Hamar til Oslo og ca 1 time fra Oslo til Svinesund Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 3. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2003 Du trenger jo ikke dra innom Oslo for å dra til Sverige heller da! Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 4. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2003 nei, men om du tar den veien så er det mellom 3 og 8-felts vei nesten helt fram, også er fartsgrensen 100 en god del av veien Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 9. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2003 det kan da ikke være så langt? Nåh, det blir da ihvertfall 2 timer hver vei... Jeg bor 2o minutter unna TG (LØTEN!) so i think i know... Og forresten, glem svinesund... Dra til Torsby eller Charlottenberg, kortere dit... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2003 det kan da ikke være så langt? Nåh, det blir da ihvertfall 2 timer hver vei... Jeg bor 2o minutter unna TG (LØTEN!) so i think i know... Og forresten, glem svinesund... Dra til Torsby eller Charlottenberg, kortere dit... Hvor lang tid tar det da? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 12. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2003 jaha ja..da regner vi.. to timer hver vei. det blir fire tilsammen.. jeg er mer kjent i svinesund enn de andre stedene, så jeg tror jeg foretrekker å dra dit.. hvis fartsgrensen er 100km/h og det tar to timer.. så blir det i mitt hode 20 mil.. lenge siden jeg har hatt matte nå.. men jeg kan da ikke ta så feil? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2003 jaha ja..da regner vi.. to timer hver vei. det blir fire tilsammen.. jeg er mer kjent i svinesund enn de andre stedene, så jeg tror jeg foretrekker å dra dit.. hvis fartsgrensen er 100km/h og det tar to timer.. så blir det i mitt hode 20 mil.. lenge siden jeg har hatt matte nå.. men jeg kan da ikke ta så feil? M+ av meg Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 14. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2003 *blåse liv i tråden igjen* Charlottenberg? var det nærme Hamar? ca hvor langt er det dit? noen som vet? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 14. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg blir med å kjører om det er mindre enn en time. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2003 noen av dere som gidder å kjøpe en kebab til meg i sverige ?? .. neida .. men dere er vel snille å tar imot noen request? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 15. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2003 mot litt betaling kan vel visse ting utføres? den kunne missforståes lett gitt.. :oops: Lenke til kommentar
AveMORphine Skrevet 15. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2003 mot litt betaling kan vel visse ting utføres? den kunne missforståes lett gitt.. :oops: hmmm, kan det ja Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 16. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2003 noen av dere som gidder å kjøpe en kebab til meg i sverige ?? ..neida .. men dere er vel snille å tar imot noen request? Mot piratpriser ja Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 17. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2003 noen av dere som gidder å kjøpe en kebab til meg i sverige ?? ..neida .. men dere er vel snille å tar imot noen request? Mot piratpriser ja Piratkebab, er ikke det å strekke den litt vel langt? Som sagt tidligere, det er ingen grunn å dra til Svinesund når det er mye kortere og dra rett øst. Også får du jo dermed vært lenger på TG da. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 25. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2003 noen av dere som gidder å kjøpe en kebab til meg i sverige ?? ..neida .. men dere er vel snille å tar imot noen request? Mot piratpriser ja Piratkebab, er ikke det å strekke den litt vel langt? Som sagt tidligere, det er ingen grunn å dra til Svinesund når det er mye kortere og dra rett øst. Også får du jo dermed vært lenger på TG da. halvbump.. usj :oops: charlottenberg da? er det nærmere? er det noen som vet om man kan kjøre til sverige på den midlertidige lappen man får før billappen? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 25. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2003 Du kan ikke kjøre til utlandet med "midlertidlig kjørebevis" nei. Men tror du kan få en slags ekstralapp som gir deg rettigheter til det hvis du spør etter det. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 30. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2003 Tror nok ikke det lønner seg å dra til Svinesund fra Hamar, bare får å kjøpe billig brus. Man drar heller så rett øst som mulig. Hvis noen skal ta en svipptur blir jeg gjerne med (da er det heller ikke noe problem med "midlertidig sertifikat" ). Hva med å komme tidlig, registrerre seg og ta en tur onsdag formiddag mens alle de andre nerdene står i kø? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 30. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2003 nå fikk jeg billett!!! c ya there!! Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 31. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2003 nå fikk jeg billett!!! c ya there!! Grattis. Hvor langt bak i køen var du ? Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 1. april 2003 Rapporter Del Skrevet 1. april 2003 data skjerm annet stash, som dataen trenger masse brus, red bull osv Maaaaat Campingvogn(kjekt å ha) +++ masse annet stash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå