Gå til innhold

Hva skal du ha med på TG03?


allyse

Anbefalte innlegg

Hei!

Som Sirhartge allerede har skrevet så skal eg og han kjøyre bil samman til Hamar og The Gathering 2003.Dette var noko eg foreslo for sirhartge i ein /msg samtale på irc for ei stund tilbake.

 

Når det gjelder anna utstyr eg har tenkt å ha med meg er desse sentrale:

 

Partyticket kort Spesial edition (PTN-kort).

Pcen min (ein pentium 2 233Mhz)

Min 15" dataskjerm fra IBM.

Sovepose og eventult liggeunderlag.

Strøm forgreinar (ofte kalt padde).

Godt humør.

Drikke og mat (Coca-Cola,kjeks,chips,diversse frukt,Påske egg).

Klede bytte (her under sokker,boxere (ikkje hunder),bukser,t-shirt-ér,gensere med meir.

Toalettmappe med innhald (ofte kalla beauty bag)

Visa kort.

Penger i form av sedler og mynt (da minibanken i Vikingskipet av og til er ustabil).

Mobiltelefon med ladar (Nokia 3510i og Nokia 3310)

Eventuell tralle til å frakte utstyr til og fra Vikingskipet (med tanke å sleppe å miste skjerm etc i bakken på vei heim igjenn).

 

Kommer nok til å ha med meg meir.Men,eg er ikkje komt lenger enn på planleggingsstadiet når det gjelder utstyr som eg skal ha med med til Hamar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Eventuell tralle til å frakte utstyr til og fra Vikingskipet (med tanke å sleppe å miste skjerm etc i bakken på vei heim igjenn).

 

Kommer nok til å ha med meg meir.Men,eg er ikkje komt lenger enn på planleggingsstadiet når det gjelder utstyr som eg skal ha med med til Hamar.

 

Tviler på at vi får tralle inn i Golfen. Må ta ut basskasse tenker jeg, slik vi kan ha klær i bagasjerommet. Pcenen setter vi i baksetet.

 

K-dog: du får ikke Ex'en min, skal nok bli noe av den, sooner

Lenke til kommentar

har vært på tg01,02 og skal på 03 sammen med 20 andre :(

vi var ca 7-8 ifjor.. da gikk vi rundt med www. kløræ .com på ryggen.. :smile:

vi hadde også en del stæch ved pc'n våre 8)

vi kom til og med på tv2 nyhetene!:D

 

Men som sagt, omtrent alt som er på bordet hjemme skal til hamar! hvordan vi skal fikse transport til 20 stk med 20 pc'r og pc-skjermer er et annet problem! :shrug:

 

noen som har tips til bra leiebil tilbud og sånn så si ifra..

mvh Santa_ aka Santa :woot:

Lenke til kommentar
Forhåpemtligvis så kjører jeg selv til tg, kan ta lappen innen det, så da blir det sverige tur først..

 

Tror ikke du kan det de første 2 månedene.... Er ikke 100% sikker, men syntes å huske en fikk ikke kjøre ut av norge en stund etter en tok sertifikatet.

 

Meg derimot. Skal harry-handle før TG03 :woot::yes:

Lenke til kommentar

Man kan kjøre bil i sverige om man ber om en sånn spesiell sak når man får utlevert det midlertidige førerkortet, mens når man får den ordentlige lappen kan man kjøre hvor man vil (innenfor rimelighetens grenser). Det var i alle fall sånn i fjor.

 

Harry-tur? Selvfølgelig må jeg på harrytur før tg :D

Lenke til kommentar

det kan da ikke være så langt? i fjor så ble noen av de jeg satt sammen med borte i noen timer, og da de kom tilbake hadde de med masse brusbokser og redbull, så det var vel ikke veldig hard å skjønne hvor de hadde vært :D

 

Det skal jeg jammen gjøre om jeg kjeder meg, ta bilen å stikke til svinesund! are you with me yey or nei? :woot:

Lenke til kommentar

 

Det skal jeg jammen gjøre om jeg kjeder meg, ta bilen å stikke til svinesund! are you with me yey or nei?  :woot:

 

Jeg blir med :D

 

jeg kanke veien! men det gjør ikke no! og jeg har ikke lappen enda! men jeg regner med å ha den før påske! jeg har nå i alle fall bil da! :woot:

Lenke til kommentar
jeg har nå i alle fall bil da! :woot:

har du??

 

... (fortell!)

 

alså..sry! my bad! dårlig setning! :roll: men.. ikke min bil.. får låne en av pappa sine.. en.. festlig Saab 900..9000.. nei... 900! 87 modell og greier!

som jeg tilogmed har vært med å skifte bremser på bak.. spennende..

god plass i bagasjerommet! kjekt å ha når 3 personer skal til tg :yes:

Lenke til kommentar

jeg kanke veien! men det gjør ikke no! og jeg har ikke lappen enda!  men jeg regner med å ha den før påske! jeg har nå i alle fall bil da! :woot:

 

Jeg heller kanke veien, men regner med det er skiltet. Jeg har vertfall bil :yes: Men ikke god bagasjeromplass, derfor må jeg ta ut basskassa mi :shrug:

Lenke til kommentar
Jeg heller kanke veien, men regner med det er skiltet.
Det er ikke no problem, og ja det er skiltet. Du kan jo fore personen i passasjersetet med NAF veibok mens du kjører også da! :)

Eller så kan du gamble og stole på den her. (funker ikke linken, ta å søk på Hamar.Hedmark)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...