letmein Skrevet 17. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2003 kommer vel ann på hva du er vant med å bruke.. jeg kunne aldri ha sittet 5 dager på LAN med 14/15" når jeg er vant med 19"... Når du skal sitte stort sett 5 døgn i "strekk" forran en skjem, så vil hvertfall jeg ha noe som er godt å se på... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 17. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2003 allyse ta med begge og gi 19" til meg du Lenke til kommentar
allyse Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2003 allyse ta med begge og gi 19" til meg du Tror du ikke poenget i problemet forsvinner da ? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 17. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2003 allyse ta med begge og gi 19" til meg du Tror du ikke poenget i problemet forsvinner da ? det forsvinnet fordi du ikke lenger har en 19" som du ikke har plass til på plassen din Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 18. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2003 allyse: velg skjerm utifra hvor mye du tror du kommer til å få bruk for den... skal du spille mye og se på filmer osv så er 19" perfekt.. skal du bare chatte, koipere og smådilleogdalle så er 14/15" perfekt.. du bør også tenke på vekta og at plassen er liten i år.. av egen erfaring så er ikke vekta no problem på vei inn i skipet, det er på vei ut.. etter fem dager med lite søvn, lite mat og masse styr så har man ikke mye krefter igjen til å bære en skjerm avsted til bilen.. selv om jeg er svak, så holdt jeg på å miste 17" min opptil flere ganger på vei ut siste dagen.. og det er kjipt å holde på å miste en skjerm når man står som sild i tønne i kø og ikke kommer hit eller dit.. just my opinion :wink: Lenke til kommentar
xthal Skrevet 18. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2003 pakkeliste: maskin (stor jævel, ryggbrekker)skjerm (liten hendig 17") div. tilbehør til maskina (mus tastatur musmatte osv.) PTN kort (special edition ) sovepose liggeunderlag? bankkort kontanter (i tilfelle den onde minibanken sluker kortet) stol !! et lager med cola og snus Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2003 Hvis jeg skal .... Rosa vib ...... (PeNtA vet hvorfor!) Pcen Litt klær ... ca 8 loff (gøy å kaste) 16 brett med cola! 10 kilo kokain! 150 XTC tabletter 25 liter Siljan 96! ...... ehhh ..... vent?..... never mind Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 18. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2003 *håper Kebab GUD skal på TG* om ikke hele, så bare for en liten stund! haha!! loff er essensielt! (klarte jeg å stave det?) loffing!! Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 18. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2003 *håper Kebab GUD skal på TG* Med den utstyrslista der hørtes det egentlig ut som han hadde tenkt seg et helt annet sted, menmen. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2003 Med den utstyrslista der hørtes det egentlig ut som han hadde tenkt seg et helt annet sted, menmen. hun vil ha den rosa viben vet du! Lenke til kommentar
moda1701 Skrevet 18. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2003 2 stykk PCer +++ (1,35 TB HD tott og sikkert 60KG ) 1 stykk 18,1" LCD sjerm Klær Mat 10x1,5 liter med brus Bankkort (slik att jeg kan kjøpe med noen fler hder) Soveutstyr noe sterioutstyr Billetten Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2003 25 liter Siljan 96! Er du ifra skien eller? Siljan er det noe som heter i nærheten av skien hvertfall... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2003 flyttet til sandefjord fra skien for 2 årsiden.. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 19. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2003 Hedigvis ikke morra mi Som en annen som jeg kjenner, :wink: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2003 Hedigvis ikke morra mi Som en annen som jeg kjenner, :wink: w00t??? kjenner du en som drar med morra si på TG?? er det det du sier? Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 19. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2003 Hmmm, neida mora skal ikke være i hallen, men i hamar... men han er ikke så gammel han da, så jeg forstår... :oops: Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 19. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2003 mange som har besøk av foreldre og sånt på i hallen da.. slipper ikke unna en dag uten: " Kan Ola Nordmann komme til utgangen? mamma venter :wink: !!" og så fniser hele hallen mens en eller annen jente/gutt labber :oops: ut til utgangen.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2003 det er flaut det .... satt vedsiden av en i fjor som ble ropt opp .... de pleier å kødde med det greine der .. men den gangen var morda hans der ..... glad jeg ikke kjente han! Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 19. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2003 Hmmja.. Dette blir min første gang på LAN med over 5 folk, wuhu! Måten jeg kommer dit er med en buss som en venn av meg har satt opp. (www.busstiltg.tk) Ting jeg skal ha med meg vet jeg ikke helt. Pcen, 19" LCD 8) , kanskje den nye laptopen, solseng eller luftmadrass hva er greiest??, massssse Cola, koss og litt mer dilldall.. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 21. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg skal dra med meg dette hele 20 minutter i bil : 1 PC Dragonslayer 1 Skjerm 19" Compaq 1-2 Sovepose 2-3 Liggeunderlag? 1-2 Digre bagger 12 Flasker brus E HøVV med mat... pæng billett Og kanskje ett hememekka xtra bord til å ha skjermen oppo... Fant ut att jeg trenger ca. 90 cm i dybden og du har 60 cm... Hmmm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå