Gå til innhold

Hva skal du ha med på TG03?


allyse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jaha ja..da regner vi.. to timer hver vei. det blir fire tilsammen..

 

jeg er mer kjent i svinesund enn de andre stedene, så jeg tror jeg foretrekker å dra dit.. :yes:

 

hvis fartsgrensen er 100km/h og det tar to timer.. så blir det i mitt hode 20 mil.. lenge siden jeg har hatt matte nå.. men jeg kan da ikke ta så feil? :roll:

Lenke til kommentar
jaha ja..da regner vi.. to timer hver vei. det blir fire tilsammen..

 

jeg er mer kjent i svinesund enn de andre stedene, så jeg tror jeg foretrekker å dra dit.. :yes:

 

hvis fartsgrensen er 100km/h og det tar to timer.. så blir det i mitt hode 20 mil.. lenge siden jeg har hatt matte nå.. men jeg kan da ikke ta så feil? :roll:

M+ av meg :p:lol:

Lenke til kommentar
noen av dere som gidder å kjøpe en kebab til meg i sverige ?? ..

neida ..

men dere er vel snille å tar imot noen request?

 

Mot piratpriser ja :D

Piratkebab, er ikke det å strekke den litt vel langt? :lol:

 

Som sagt tidligere, det er ingen grunn å dra til Svinesund når det er mye kortere og dra rett øst. Også får du jo dermed vært lenger på TG da.

Lenke til kommentar
noen av dere som gidder å kjøpe en kebab til meg  i sverige ?? ..

neida ..

men dere er vel snille å tar imot noen request?

 

Mot piratpriser ja :D

Piratkebab, er ikke det å strekke den litt vel langt? :lol:

 

Som sagt tidligere, det er ingen grunn å dra til Svinesund når det er mye kortere og dra rett øst. Også får du jo dermed vært lenger på TG da.

 

halvbump.. usj :oops:

 

charlottenberg da? er det nærmere?

 

er det noen som vet om man kan kjøre til sverige på den midlertidige lappen man får før billappen?

Lenke til kommentar

Tror nok ikke det lønner seg å dra til Svinesund fra Hamar, bare får å kjøpe billig brus. Man drar heller så rett øst som mulig. Hvis noen skal ta en svipptur blir jeg gjerne med (da er det heller ikke noe problem med "midlertidig sertifikat" ;) ). Hva med å komme tidlig, registrerre seg og ta en tur onsdag formiddag mens alle de andre nerdene står i kø?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...