Gå til innhold

Hva skal du ha med på TG03?

allyse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, skal jo seff på TG, og jeg har billett.

Jeg skal 'slave' med meg en 17" skjerm, alu chieftec m/innmat og kabelspagetti, verktøy*, sovepose/liggeunderlag, litt ferdigsmurt mat til første dagen + noe brød og pålegg, også broren min da! +++

Kommer dit ved å kjøre selv, men det er dessverre fullt.

*Verktøy er et must, du vil som oftest åpne kassa og fikle litt minst en gang likevel.

Lenke til kommentar

Har ikke bestemt meg enda for hva jeg skal pakke.

Uansett jeg kommer fra Kr.sand med bil. Om jeg blir kjørt eller skal kjøre selv er uvisst. Forhåpentligvis blir jeg kjørt (greit på tilbaketuren ;)

Av stæsj så skal dette med:

- stol

- PCen. Vet ikke hva slags kabinett nå.

- 19" CRT, men håper på å få en LCD innen TG. Da skal ikke CRTen med

- Filserver. Er usikker på om denne skal med eller ikke.

- Tastatur, mus, padde osv i en liten techbag :)

- Tøy, toalettsaker mm i en bag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Jeg skal ha med:

- PC'n: Chieftec Miditower

- Skjerm 19" CRT

- Billett :roll:

- Kontorstol

- Toalettsaker..

- Coca Cola og mat

- Litt verktøy og slikt

- Sovepose

- Mus, tastatur osv.

Og sikkert litt til. Sjekk forøvrig huskelista jeg rabla ned for en stund siden: Huskeliste

Drar fra Oslo og kjører med faren til en kamerat som også skal dit.

//sindre

Lenke til kommentar

Skjerm(17'') PC, høyttalere (og skallefoner), brenneCDer, evt ørepropper, sovepose (som jeg ikke sover i, men den er fin å sitte på), switch (i tilfelle jeg får bruk for den), mat/cola/penger/bankkort/bananer (genial LAN-mat, håper de deler ut bananer i år også, slik de ikke gjorde i fjor), en kamerat, bruttern og hans kamerat (med lignende utstyrsliste).

Jeg skal slepe meg dit fra Ljusdal i Sverige, hakke peiling på hvordan jeg skal få det til ennå (kartonger+tog sannsynligvis) Skal ihvertfall bo hos muttern&fattern før og etter, de bor bare 12km fra skipet, og sitte på med muttern til en kamerat til bruttern ettersom hun har en stor bil og bor i nærheten (og er grei).

Gleder meg VILT :D

Lenke til kommentar

Får en ganske kronglete vei til TG, men tar fly ifra Kirkenes til Oslo, og sover i Oslo et døgn før jeg tar tog ifra Oslo til Hamar....

Jeg tar med meg alt stuffet jeg trenger, som

-Skjerm (17" LCD)

-Kabinett og datautstyr

-Hexor brillene mine (blåe firkantete glassbriller (uten styrke) som får meg til å se ut som en hexor)

-Div. Dataguder (figurer jeg lagde på sløyden som liten, og som merkelig hjelper meg til å fragge mer og bedre)

-Sovepose

-Pute

-Toalettsaker

-BILLETTEN!

-og alt annet jeg har glemmt....

Gleder meg sinnsykt!!! :woot:

Lenke til kommentar

Kommer fra oslo med bil (pappa kjører)

Pc-en

Skjerm

Drivere/reservedelere/verktøy

Toalettsaker

sovepose/pute

en deilig stol å sitte på

skift

penger

bilett

mobil

lader

strøm-forgrener -1-3kontakt - whatever it's called

hodetelefoner

(kanskje høyttalere)

:D *gleder meg sinnsykt, første tg*

Lenke til kommentar
-Hexor brillene mine (blåe firkantete glassbriller (uten styrke) som får meg til å se ut som en hexor)

'Hexor', er det |-|4×0r-språk for 'Heks'? :D

Skal jeg 'nerde' litt kan jeg ta på meg 3D-brillene fra ASUS... skal jeg 'nerde' nye kan jeg koble dem til utgangen på lydkortet, så kan jeg se musikken... (fornøyelig meningsløst)

Lenke til kommentar

Jeg skal ha med:

BILLETTEN: det viktigste av ALT! :D

PCen: gammelt aopen maxitower som jeg driver å modder litt på, håper å få det ferdig..

Skjerm: 17" gammelt drit :(

Mus og knappetur + musematte

Diverse kabler til diverse bruk..

Verktøy: etter erfaring går alltid noe galt under transporten eller etterhvert inni skipet..

Sovepose: til å sitte på i harde, lave plaststoler, og til å sove i hos farmor! (yey! seng! :yes: )

Klær,toalettsaker og håndklær: ingen liker å lukte vondt! og dusjen er ikke farlig!

Tøffler: digg å gå på inne!

Mat og drikke: i form av frukt, snacks og nudler + glasscola, te og iste (resten av maten kjøpes i hallen.. mmm!! burgere!! :D )

Penger til ting og tang, alltid noe man får lyst på eller trenger, enten omdet er mat eller batterier eller nytt headsett..

Mobiltelefon, to keep in touch! selv om man pleier å kunne ringe mamma fra en av standsa! :wink:

Slangelys: og muligens no andre lysduppeditter. Kjekt å ha hvis folk skal finne deg, OG det ser fancy ut! nuff said :wink:

Masse stæsj som jeg kommer på etterhvert siden jeg ikke husker det nå..

og som alle andre.. Gleder meg SINNSYKT til TG!! Blir min fjerde gang i år! og det har alltid vært like morro! :woot:

Lenke til kommentar
Får dere ikke billet? er det et print kort?

hm.. man får ikke billetter.. de som har vært på TG de siste åra har fått et kort som kalles PTN-kort.. fra partyticket.. har man det så registreres billetten på dette kortet, og når man kommer på tg og skal "sjekke inn" så bare drar man kortet i en sånn kortgreie, viser legg og labber inn! (omtrent så enkelt..hvis man ikke regner med den 4 timer lange køen).

Har man ikke PTN-kort må man printe ut billettene slik at man har de på ark eller no.

Lenke til kommentar

pc med som måtte være av tilbehør og verktøy

bilett

penger

tolaettutstyr inkl håndkle

matbrett kniv etc

sovepose

luxus campingstol m/fotlene og feit pute 8)

kjølebag :woot:

klær, ekstra sko er nyttig :yes:

ekstra bæreposer er jævli handy siste dagen når man skal pakke ned alt man finner under bordet :yes::yes:

jepp.. det var vel det

Lenke til kommentar

Hmmm. Jeg stusser litt på hvilke skjerm jeg skal ha med. En Nokia 14/15" eller en 19" Likom skjerm... Er ok begge to, men fordelen med Nokiaen er at den er lett å bære, og fordelen med Likom'en er den er stor og er behagelig å se på... Så kommer tyngden da... og at det er liten plass på TG... Hva mener dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...