Tittoffer Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hei, La meg gå rett på sak:P Jeg får ikke til å koble mobilen til dataen.. Vet ikke hva problemet er?? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Du kommer med imponerende lite detaljer, hva er problemet? Er kabelen ødelagt, dukker ikke mobilen opp i min datamaskin, tar ikke mobilen strøm i det hele tatt? Du må nok utdype litt. W800i: Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Maskinen finner ikke mobile selv om den er koblet til og at det står: "found new hardwear" ??? Maskinen finner ikke mobile selv om den er koblet til og at det står: "found new hardwear" ??? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Men den tar strøm? Altså det står på telefonen at den er koblet til? Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Ja det står på pc og mobilen er koblet til..men finner ikke mobilenheten på maskinen?? Ja det står på pc og mobilen er koblet til..men finner ikke mobilenheten på maskinen?? Ja det står på pc og mobilen er koblet til..men finner ikke mobilenheten på maskinen?? Ja det står på pc og mobilen er koblet til..men finner ikke mobilenheten på maskinen?? Ja det står på pc og mobilen er koblet til..men finner ikke mobilenheten på maskinen?? Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Jeg ser ut til å ha samme problem med min k800i, den er koblet til, men den finner ikke/greier ikke å installere drivere til memory sticken eller mobilen. EDIT: Har vista 64bit btw Endret 23. januar 2008 av Saykin Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 sorry at det stod så mange ganger ... tror jeg gjorde noe galt Saykin: jeg vet om en god del andre òg som har samme problem... Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 hmm, vet ikke om dere har fått fiksa det.. men når dere prøver å installere det så må dere gi windows den eksakte posisjonen til drivern. Da funker, fikk fiksa det da Alt funker som smurt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå