FaintedGhost Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 noen som vet hvordan jeg får opp min server til å funke på bf1942. serveren står i nettverk med min pc, jeg får laget spill å joina selv, men andre får bare failed to connect. noen som har peiling jeg er ihvertfall helt blank Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Åssen hardware har serveren din da? Lenke til kommentar
FaintedGhost Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 733mhz 512sdram er ikke sikker på hk igjen bruker xp pro Lenke til kommentar
Azton Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Har serveren og de som skal joine samme version ? Har serveren et orginalt spill mens de andre et kopiert ? Da får man ofte failed to connect :/ Lenke til kommentar
sasund Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Hvilken nettlevrandør bruker du? Bruker du NGT, må du åpne porten i rutern får at folk utenfra skal kunne logge seg på.... MVH Sasund Lenke til kommentar
FaintedGhost Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 har telenor. har samme versjon har to spill dvs 2 cd-key Lenke til kommentar
FaintedGhost Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 noen må da vite dette mvh christian Lenke til kommentar
KriB Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Har serveren lokal IP-adresse eller "orntli" IP-adresse? Hvis den har lokal må du mest sannsynlig kjøre noen virtual server- greier på routeren din, tror jeg? Jeg kjenner ikke ADSL selv, jeg kjører med kabel fra UPC (sick), men jeg måtte sette opp en virtual server da jeg skulle ha en pc som server mot internett da vi kjørte et LAN hos meg for noen uker siden. Se på hjemmesiden eller i manualen til ruteren, der står det sikkert under FAQ. Lenke til kommentar
pine Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Skal bare nevne at du bør gi opp å ha server på den maskina. Jeg kjører linux debian, p3 700, 800 meg sdram, og hvis det er mer enn 2 personer på serveren så lagger det sinnsykt. Nevner også at jeg mangler ikke båndbredde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå