fredonor Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg har en gammel Dell med P4 2GHz og 512 ram (RD, så det er ikke snakk om å oppgradere ram...). Jeg tenkte å sette inn et nytt skjermkort med DVI-utgang (f.eks. DETTE) og et av de mange lydkortene jeg har liggende. Den skal stå i stua oppkoblet mot tv (DVI->HDMI) og surroundanlegg og brukes til å spille av div. lydfiler, divX, x-vid og dvd-iso, samt en sjelden gang ut på nett. I tillegg skal den kommunisere med andre PC-er i nettverket. Vil denne PC-en funke som basis? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ja Ikke forvent å spille av 1080p - men ellers holder dette. Ville kamskje gått for et 6200 kort - eller dette om du vil spille av HD. Lenke til kommentar
fredonor Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Ja Ikke forvent å spille av 1080p - men ellers holder dette. Ville kamskje gått for et 6200 kort - eller dette om du vil spille av HD. Hmm... Eller kanskje bytte ut mitt eksisterende 9600XT og sette det inn i mediepc'en i stedet...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå