Ice.Man Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hei Ser ut som Logitech G15 v2 ikke kommer med norsk layout på en stund, lurer derfor på om noen vet om en nettbutikk som selger det med svensk eller dansk layout?? Forskjellen på svensk/dansk layout og norsk er vel såpass liten at jeg ikke merker noen stor forskjell? Har lett endel, men ikke funnet en norsk nettbutikk som selger med svensk eller dansk layout. Vet at Logitech selger det på sine nettsider, men det er så svinedyrt å kjøpe derifra... Lenke til kommentar
Slurpeedelic Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 31. jan? er ikke så sent da hang in there. jeg bestilte nå på søndag. ble litt skuffa når jeg så at det kommer flere dager for sent. Lenke til kommentar
Ice.Man Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Virker ikke som det er en bekreftet dato. Forsjellige nettbutikker har forskjellige datoer for når det kommer... Edit: Bestillte det fra shg.no med dansk layout, noen som vet om det er store forskjeller?? Endret 22. januar 2008 av Ice.Man Lenke til kommentar
Nikko226 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Er vel bare Æ og Ø som er byttet om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå