Aceface Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har et lite spørsmål her. Jeg skal bestille et hovedkort på Stretto.no, sammen med resten av PC-en, men det står at de ikke har hovedkortet på lager, uten noen dato de får det inn på. Hvis jeg bestiller kortet nå, hvor lang tid vil det ta før jeg får det i posten? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg tipper 19 dager og 21 timer og 52 min. Noen andre her som også vil gamble? Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Hadde ventet et litt mer seriøst svar, siden dette haster litt. Noen som faktisk VET dette? Lenke til kommentar
MrMusashi Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 da er det kanskje lurt å snakke med de som mest sannsynligvis vet mer.. ring til stretto og hør for alle oss andre blir det bare vill gjetting MrM Lenke til kommentar
Panter Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hadde ventet et litt mer seriøst svar, siden dette haster litt.Noen som faktisk VET dette? Hvordan ikke alle dager skal VI vite det når ikke engang butikken vet det??? Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Poenget er jo at hvor lang tid tar det fra de bestiller varen fra fjernlager til jeg får den i posten her hjemme? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Men Stretto har bare fjernlager. De har ikke eget lager. Når det ikke står noe dato er det fordi leverandøren ikke har det på lager. Altså er det ingen som foreløpig vet noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå