grandiosa Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Skal kjøpe kamera. Og er ute etter kamera (som overskriften avslører) med mp3 funksjon. har sett på Casio EXILIM EX-M2 til kr3 379,- men bilde kvaliteten virker ikke så bra og har ikke optisk zoom . noen med erfaringer? er det noen som finner et bedre i den prisklassen (plussminus500) det kan godt være fysisk større. da jeg har store lommer Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Hva er vitsen med MP3-funksjonen? Hvis du helst skal ha flere ting i ett ville jeg heller hatt MP3 på mobiltelefonen enn på digitalkameraet. Kameraet er ofte best til å ta bilder med. Lenke til kommentar
kikken Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg har ett slikt exilim m2, og det er egentlig ett veldig bra kamera. mp3spilleren er også god. Jeg har også ett ixus v3, så exilimen er selvfølgelig ikke like godt , men...... Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 vill ha mp3 spiller på kameraet fordi jeg skal kjøpe det og. da er det liit unødvendig å bruke 1500 kr på en ny dåse. Gidder ikke å innvistere i ny mobil bare for å få mp3 spiller med. det jeg ønsker er vel hovedsaklig kammeraet og legger vel mest vekt i at det skal være bra. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg kjøpte meg exilim-m2 for et par måneder siden, det har vært med på alskens fester og turer og fungerer ypperlig! Har det alltid med på tog etc. som mp3-spiller, størrelsen gjør den svært attraktiv og grei å ha med. Lyden er fin, så lenge du bytter ørepluggene med noen nye (de originale er ikke verdt mer enn plasten som de ble sendt i). Bildekvaliteten er så som så, men til mitt bruk (fest&moro) er det midt i blinken. Og ja, du får mange blikk og henvendelser når du fisker mini-kameraet opp fra lomma! Det ser jo utrolig pent ut vettu.. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Fujifilm Finepix 50i har også MP3-funksjon, men er litt dyrere: http://url.akam.no/?216 MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå