Alex_2xA Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Hei. Jeg skal skaffe meg en ny minnebrikke for min Soney Ericsson w880i, jeg ønsker meg i allefall 4GB, mer om mulig er også bra, men ønsker at prisen skal ligge på rundt 400 til 500 kr. Er det noen som har noen gode råd om hvilken minnebrukke jeg bør velge? og hvor jeg får tak i den? mpx.no eller komplett.no? Endret 22. januar 2008 av Alex_2xA Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hei. JEg skal skaffe meg en ny minnebrikke for min Soney Ericsson w880i, jeg ønsker meg i allefall 4GB, mer om mulig er også bra, men ønsker at prisen skal ligge på rundt 400 til 500 kr. Er det noen som har noen gode råd om hvilken minnebrukke jeg bør velge? og hvor jeg får tak i den? mpx.no eller komplett.no? Det er vel bare scandisk som lager de små korta. Jeg har scandisk m2. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336780 Den er på 4 Gb og koster 400 kr Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Takker. Det var god pris, og det kortet firedobbler størrelsen på det som fulgte med Lenke til kommentar
T-M-K Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Takker. Det var god pris, og det kortet firedobbler størrelsen på det som fulgte med Har du testet 4gb kort i telefonen? Sony Ericssons nettside forteller at telefonen støtter minnekort opptil 2gb, men nå fikk jeg et på 4gb og vil selvfølgelig bruke det, men hvis det ikke funker må jeg få byttet det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå