dinosauren Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hei Jeg har fått en helt ny Sony Ericsson W580i, men jeg kan ikke høre hva den andre parten sier under telefonsamtaler. Spiller ingen rolle om jeg ringer eller blir oppringt. Tar jeg derimot på høyttaler funksjonen så kan jeg høre hva som blir sagt fra den på andre enden! Noen som har erfaring med et slikt problem, og hva må jeg eventuelt gjøre. Kjøpte telefonen på tele2.no? Takk Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hei Jeg har fått en helt ny Sony Ericsson W580i, men jeg kan ikke høre hva den andre parten sier under telefonsamtaler. Spiller ingen rolle om jeg ringer eller blir oppringt. Tar jeg derimot på høyttaler funksjonen så kan jeg høre hva som blir sagt fra den på andre enden! Noen som har erfaring med et slikt problem, og hva må jeg eventuelt gjøre. Kjøpte telefonen på tele2.no? Takk Skrudd opp volumet på siden ? Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Ja testet å skru opp, men det funka ikke. Virker som høyttalerenberegnet for samtaler er død! Lenke til kommentar
havfal Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Høres ut som du har fått en telefon med defekt høyttaler, dette er en feil som dukker opp alt for ofte. Du kan trøste deg med at det er en garantisak å få rettet feilen, og hvia telefonen er under syv dager gammel byttes telefonen på stedet i den butikken du kjøpte den. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) når du setter den på speaker da/handsfree. Funker den på musikk og andre lyder? Om det er software feil så kan du jo oppdatere den selv via pc og slipper å vente på eventuellt at et verksted skal gjøre det. Endret 23. januar 2008 av Cri Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Det er nok feil på receiveren. Send den inn til et verksted du. Endret 24. januar 2008 av Equiox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå