BadBoyBubba Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg skal bestille dette Suntek kabinett fra www.microplex.no Og når jeg først kjøper nytt kabinett så kunne jeg tenke meg å sette inn en strømforsyning som er litt rolig. Er det noen som vet hvilke strømforsyninger som ikke bråker så fælt? Hadde vært greit om microplex hadde noen, da jeg skal bestille der. Bør ikke være så veldig dyrt heller... Lenke til kommentar
or|on Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Her finner du sikkert noen svar. Toms Hardware, test av PSUer http://www6.tomshardware.com/howto/20021021/index.html Fortron eller kanskje Antec? Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Kjøp en stille vifte og bytt ut den som bråker. Billigere og like bra, seff hvis PSU'en din ellers er stor nok. Lenke til kommentar
BadBoyBubba Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 Er det vanskelig å skifte vifte? Har ikke gjort det før.... Hvilken type viffte er det som skal inn? Er det 80 mm som er standarden? Har et Aopen HQ48PRO hvor jeg skal ta strømforsyning fra i tilfellet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå