Dahl Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Sony byr på seks Blu-ray-filmer dersom du kjøper en utvalgt Blu-ray-spiller fra selskapet. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Gir bort Blu-ray-filmer .. .. mot betaling (av dyre avspillere). På samme måte som man får 5 HD DVD-filmer med kjøpet av en langt billigere HD DVD-spiller. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Gjelder sikkert bare i USA. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Nei det gjelder i norge også Og som Simen sier.. Dyre avspillere. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Er jo et genialt tiltak, det kan friste folk til å skaffe seg en slik Blu-Ray spiller. Og når vi skal gå til innkjøp av en spiller, sier jeg ikke nei takk til de to veldig gode trilogiene gratis (Nå vil det vell sikkert ikke være ett sånt tilbud med den Blu-Ray spilleren vi ender opp med da ) Endret 22. januar 2008 av RamGuy Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Kunne ha nevnt at man får med 5 filmer med HD DVD-spiller også. Endret 22. januar 2008 av kilik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 typisk at dette ikke gjelder PS3 Kunne ha nevnt at man får med 5 filmer med HD DVD også. man får vell ikke det ved å kjøpe en Blu-Ray spiller? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Uttrykte meg kanksje litt uklart. Altså, hvis man kjøper HD DVD-spiller får man med 5 gratis filmer på samme måte. Dette gjelder også Xbox 360-addonet: http://info.tcg.as/produkt/datasheet/Xbox/Xbox360_HDDVD.pdf Endret 22. januar 2008 av kilik Lenke til kommentar
sageman Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) er dette for å bli kvitt siste rest av utgående profile 1.0 - spillere? Endret 22. januar 2008 av sageman Lenke til kommentar
Sparboresh Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Uttrykte meg kanksje litt uklart. Altså, hvis man kjøper HD DVD-spiller får man med 5 gratis filmer på samme måte. Dette gjelder også Xbox 360-addonet: http://info.tcg.as/produkt/datasheet/Xbox/Xbox360_HDDVD.pdf http://www.hddvdeurope.com/ for mer info Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Æsj, har bare en PS3 jeg. Trodde plutselig jeg skulle få fem gratis filmer nå, men det var vel for høye forhåpninger Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Vil tippe Sony kommer med et saftig priskutt når kampanjen er over (31.mars). Blu-ray-salget er fortsatt svakt selv om de selger bedre enn HD DVD. Lenke til kommentar
Viper666 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Sony byr på seks Blu-ray-filmer dersom du kjøper en utvalgt Blu-ray-spiller fra selskapet. Les mer Hehe....gjett om Sony nå har bestemt seg for å ta strupetaket på HD-dvd De har råd til å gi bort litt nå en periode, HD-dvd har ikke ... jo raskere det er kun ETT format på markedet desto bedre.... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Æsj, har bare en PS3 jeg. Trodde plutselig jeg skulle få fem gratis filmer nå, men det var vel for høye forhåpninger Samme her. Ble litt skuffet når jeg leste artikkelen, men hjelper nok på konkurransen. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ogsa Spiderman og Pirates of the Carabean da... Hvis jeg skulle kjopt de filmene, ville jeg hatt en Blu-ray spiller pa kjopet. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Er ikke formatkrigen over da? Jeg trodde at HD-DVD var ferdig og at det var vedtatt at Blu-ray skulle bli det eneste. Dette må vel således kun være et tiltak for å lokke folk til å kjøpe produktet. Og sånn sett er det jo et bra tilbud da, 6 filmer tilsvarer jo i hvert fall 1500 kr. Endret 22. januar 2008 av R@ge Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Dette er jo ingenting nytt(evt. skikkelig agurknytt). Man har lenge kunnet få med gratis filmer med på kjøpet ved kjøp av både HDDVD & Blu-ray spillere. Uansett er det ikke å anbefale å kjøpe seg en slik Blu-ray spiller på nåværende tidspunkt. pga. manglenede funksjonalitet. Se feks. denne artikkelen som belyser problemet: Buyers Beware: Current Blu-ray Players Won't Correctly Play Future Discs Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 PS3 er vel den store vinneren da. den er jeg meget fornøyd med Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 PS3 er vel den store vinneren da. den er jeg meget fornøyd med Men det som er "dumt" er at standalone-spillerene går for å ha bedre lyd & bilde. Så slik jeg ser det finnes det ingen vinnere! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Dette er jo ingenting nytt(evt. skikkelig agurknytt). Man har lenge kunnet få med gratis filmer med på kjøpet ved kjøp av både HDDVD & Blu-ray spillere. Uansett er det ikke å anbefale å kjøpe seg en slik Blu-ray spiller på nåværende tidspunkt. pga. manglenede funksjonalitet. Se feks. denne artikkelen som belyser problemet: Buyers Beware: Current Blu-ray Players Won't Correctly Play Future Discs Nå tror jeg den "manglende" funksjonaliteten er fullstendig overfladisk for mange. Jeg ser ikke noe stort behov for å ha muligheten for å hente ned bonus materiell og interaktivt stoff fra nettet. Bare lyd og bilde er så bra som mulig, og jeg får spilt filmene er jo hensikten nådd for min del Også må du vell streve med å få strakt en nettverkskabel inn i stua, sikkert ikke alle som gidder det engang, selv om spilleren de har støtter det. Skal jeg ha interaktivt materiale så har jeg pc-en, skal jeg ha bonus materiale så kan jeg med god samvittighet laste ned det fra torrent sider, da jeg alt har "betalt" for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå