sildjos Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 hei:) Jeg er jente på 26, har ingen utdannelse etter vidergående. har jobbet i butikk siden, og er drita lei. har ikke planer om å ta noen videre utdannelse, men heller kanskje noen kurs. Så hvis jeg tar sikkerhetskurs og førstehjelpskurs.. hvilken sjangse har jeg for å få jobb offshore( innen catering,re opp senger:))? hvordan går jeg fram? Er det vanskelig no å få jobb der? takk. Lenke til kommentar
C_Hendrix085 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 hei:) Jeg er jente på 26, har ingen utdannelse etter vidergående. har jobbet i butikk siden, og er drita lei. har ikke planer om å ta noen videre utdannelse, men heller kanskje noen kurs. Så hvis jeg tar sikkerhetskurs og førstehjelpskurs.. hvilken sjangse har jeg for å få jobb offshore( innen catering,re opp senger:))? hvordan går jeg fram? Er det vanskelig no å få jobb der? takk. Det første du gjør er å kontakte offshore bransjen å hører hva de har ledig og hva slags folk med forskjellige spesifikasjoner de trenger. Så, lærer du til neste gang du skal ha jobb at det er bedre å kontakte stedet du skal ha jobb, fremfor et nettforum. Tror en eventuell arbeidsgiver vet mer om hva de trenger enn oss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå