xxexx Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hva kjennetegner Jacksons musikk? Har han spesielle budskap i musikken. Spesielle instrument eller lignende?? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Han har vel flere sanger som handler om å gjøre verden til et bedre sted på en eller annen måte: Heal the world Black or white Man in the mirror We are the world (han skrev sangen sammen med lionel richie) Ellers så har han sin andel med kjærlighetssanger til jenter han liker, men det er vel ikke spesielt. Hva jeg ville nevnne som spesielt: -Bruker en del spennende beats, lite stadard rocke/pop-beat synes jeg. -Utfordrende dansebevegelser -Særegen lys (til å være mann) stemme -Bruker mye lyder av typen stønn og "skrik"/rop -Utfordrende, nyskapende dans/koreografi. Lenke til kommentar
xxexx Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Han har vel flere sanger som handler om å gjøre verden til et bedre sted på en eller annen måte: Heal the world Black or white Man in the mirror We are the world (han skrev sangen sammen med lionel richie) Ellers så har han sin andel med kjærlighetssanger til jenter han liker, men det er vel ikke spesielt. Hva jeg ville nevnne som spesielt: -Bruker en del spennende beats, lite stadard rocke/pop-beat synes jeg. -Utfordrende dansebevegelser -Særegen lys (til å være mann) stemme -Bruker mye lyder av typen stønn og "skrik"/rop -Utfordrende, nyskapende dans/koreografi. Tusen takk for bra svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå