Gjest Guest_ehm_* Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 I det siste har jeg liksom lagt merke til at jeg kan få hvem jeg vill Men nok om d... er noe seriøst på gang me hu ene i vertfall, og jeg føler det er riktig så jeg håper det ordner seg ^^ Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 da ville nok jeg ha godt for henne... Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 TWINS Basil, TWINS! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 I det siste har jeg liksom lagt merke til at jeg kan få hvem jeg vill Og du satser enda ikke på begge to? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ta begge to!! 999 999 menn av 1 000 000 menn vil aldri få oppleve liknande! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Utrolig hvordan folk her inne fortsetter å overse muligheten for at disse tvillingene muligens ikke er interessert i at han skal velge dem begge to. :!: Men lykke til hvertfall, håper det ordner seg for deg. (At du hvertfall får den ene) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Utrolig hvordan folk her inne fortsetter å overse muligheten for at disse tvillingene muligens ikke er interessert i at han skal velge dem begge to. :!:Attraction is not a choice. Og man kan komme ganske langt med høy nok attraction. Lenke til kommentar
Gressfot Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Vel, en stund siden tråden var aktiv, men nysgjerrige meg lurer på hvordan dette løste seg? Fikk du ei? Fikke du båda två? Fikk du fotmassøren nabokona i stedet? Fortell, fortell! Lenke til kommentar
arZic Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Vel, en stund siden tråden var aktiv, men nysgjerrige meg lurer på hvordan dette løste seg? Fikk du ei? Fikke du båda två? Fikk du fotmassøren nabokona i stedet? Fortell, fortell! lol megabump...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå