Tharos. Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Om det blir dommedag, fritt for å hete Mad Max! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Da var det 29. og verden er i stor fare. Apocalypse is near! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Og grattis til tOmma- som var så heldig å få dommedag til bursdagsgave. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Og grattis til tOmma- som var så heldig å få dommedag til bursdagsgave. Haha, hyggelig å bli husket på på denne skjebnesvangre dagen! Takk takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 haha... tragisk Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Noen som har dødd ennå..? Myth (totally) BUSTED! Endret 29. januar 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Klokken 8:32 norsk tid var altså TU24 på det nærmeste, nå er den altså allerede på vei bort igjen. Her i Trøndelag er det et normalt mildvær for årstiden, overskyet, omtrent helt vindstille og stedets katter tripper rundt som normalt (det gikk en katt forbi akkurat i det jeg skrev dette). Lyset blinker ikke, internett fungerer, og dette ser ut til å bli en dag som alle andre. Overrasket? Ikke jeg. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Nesten litt kjipt at det ikke ble action i dag allikevel . Blir gøy å se hva de som "fant opp" denne teorien sier nå . Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Det regner ild i Bergen! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Feil. Er visst ikke før 09:32 SeaLion. Hvertfall etter det jeg har fått med meg. For det jeg husket som 07:32 viste seg å være 08:32/:33 UT. Om du da ikke bruker en annen kilde. Scientists are monitoring the orbit of asteroid 2007 TU24. The asteroid, believed to be between 150 meters (500 feet) and 610 meters (2,000 feet) in size, is expected to fly past Earth on Jan. 29, with its closest distance being about 537,500 kilometers (334,000 miles) at 12:33 a.m. Pacific time (3:33 a.m. Eastern time). It should be observable that night by amateur astronomers with modest-sized telescopes. Endret 29. januar 2008 av TSP Lenke til kommentar
r Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Hvis det TSP sier stemmer, ser det ut til at vi bare har ca. et kvarter igjen. Og hva er bedre enn å tilbringe sine siste minutter på Diskusjon.no? Endret 29. januar 2008 av r Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Selvfølgelig. Håper bare at de som forsker på oss mennesker om 1000 år finner en backup av diskusjon.no så vi kan bli berømte Jeg tror heller ikke at det kommer til å skje noe, egentlig. Jeg er bare veldig lett å skremme, blir fort redd selv om jeg ikke kan gjøre noe med det fra eller til. Hater tu24.org og andre dommedagssider like mye som dere, men om de først er oppdaget klarer jeg knapt holde meg unna... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Let the burning, pillaging and raping begin!! Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det skjer jo for faen ingen ting Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 I am still here :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Dagen er ikke over enda. Akkurat begynt. Kanskje russland "tilfeldigvis" trykker feil på NUKE-knappen as we speak. De må ha følt seg passe stusselige de som spådde dommedag på nyttårsaften 99/00, da. Folk som gravde seg inn i bunkere i fjellene med månedsvis av rasjoner og planer om å starte et nytt samfunn etterpå der de skulle være ledere av folket og alt mulig. Også stikker dem hodet ut 1. januar så har det ikke skjedd en DRITT. "Faen også..tilbake til mitt ensomme,ubetydelige liv på gutterommet hos mamma likevel." Endret 29. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Dagen er ikke over enda. Akkurat begynt. Kanskje russland "tilfeldigvis" trykker feil på NUKE-knappen as we speak. De må ha følt seg passe stusselige de som spådde dommedag på nyttårsaften 99/00, da. Folk som gravde seg inn i bunkere i fjellene med månedsvis av rasjoner og planer om å starte et nytt samfunn etterpå der de skulle være ledere av folket og alt mulig. Også stikker dem hodet ut 1. januar så har det ikke skjedd en DRITT. "Faen også..tilbake til mitt ensomme liv likevel." Haha, var det seriøst folk som gjorde slikt? De må ha følt seg bra dum idet de gikk ut fra sine bunkere Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jepp, det var det. De var så fast bestemte på at hele verden ville gå i kaos når alle PC'ene ikke klarte 99 til 2000-overgangen at de overbeviste seg selv og hverandre. Selv om alle de store hardware-leverandørene begynte å patche datamaskiner over hele verden i updates flere år i forveien for å forhindre akkurat det. Hovedgreia var nemlig at vanlige PC'r bare oppgir årstall med 2 tall. Altså. 91, 92, 93,94 osv. Men så ville de komme til 00, og da ville alt gå til helvete med børser og fly og økonomi og alt på en gang. Intel&Co var way ahead of them. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 immm alliveeeeeeee. I AM alivveeeeeeeeeeeeee. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Dagen er ikke over enda. Akkurat begynt. Kanskje russland "tilfeldigvis" trykker feil på NUKE-knappen as we speak. De må ha følt seg passe stusselige de som spådde dommedag på nyttårsaften 99/00, da. Folk som gravde seg inn i bunkere i fjellene med månedsvis av rasjoner og planer om å starte et nytt samfunn etterpå der de skulle være ledere av folket og alt mulig. Også stikker dem hodet ut 1. januar så har det ikke skjedd en DRITT. "Faen også..tilbake til mitt ensomme liv likevel." Haha, var det seriøst folk som gjorde slikt? De må ha følt seg bra dum idet de gikk ut fra sine bunkere Men seriøst. Det måtte vært meget interessant å kunne være med på å starte et nytt samfunn Håper menneskeheten kneler snart, så jeg kan prøve det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg