Underpants Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Wohoo! En dag igjen til utslettelse! Jeg har kjøpt masse vann og hermetikk og polstra kjelleren! Nawt! Det må være bullshit ... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Dette er det jeg har ventet på så lenge! Jeg skal nyte min siste dag i morgen: Skal drepe noen i klassen, Bush, noen kompiser og mobbe noen tapere, slå til lærere, voldta jenter i klassen =D Lenke til kommentar
rabs Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Kan det ikke komme noen asteroider som bringer med seg sol og sommer og godvær? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Dere som kan noe om dette. Nå mener NUA at teorien hans kan stemme grunnet at det han kaller Plasma Discharge, blir kalt Magnetic Reconnection og det er visst vitenskapelig bevist. http://www.tu24.org/forums/index.php?showtopic=236 Jeg kom forresten til å tenke på noe i går. Og dette har ikke noe med TU 24 å gjøre. Sett at en asteroide på TU 24 sin størrelse landet på en øy, ville det forårsake like mye skade som om det landet i havet eller midt i Europa? Ser for meg at "angrepet" ikke ville bli like effektivt, men det er kanskje bare meg. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 En diger asteroide som slår ned i eller rett ved havet kan øke katastrofen ved å sette i gang en tsunami. Tsunamier kan oppnå hastigheter på flere hundre km/t, slik at det blir lite tid til varsling og evakuering. Lander den f.eks på vestsiden av Gran Canaria, så blir f.eks New York rammet av en tsunami få timer etterpå, altfor kort tid til å evakuere millionbyen. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Vi får krysse fingra for at vi ikke dør i morra da Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Dere som kan noe om dette. Nå mener NUA at teorien hans kan stemme grunnet at det han kaller Plasma Discharge, blir kalt Magnetic Reconnection og det er visst vitenskapelig bevist. Her er kilden: http://www.esa.int/esaSC/SEMCVGEMKBF_index_0.html Ta en titt på disse også: http://www.esa.int/esaSC/SEMEUMB474F_index_0.html http://www.esa.int/esaSC/SEM6L529R9F_index_0.html Den såkalte solvinden, som sola sender ut i alle retninger hele tiden, er elektrisk ladet plasma. Magnetfeltet rundt jorda beskytter oss mot solvinden, unntatt i området rundt de magnetiske polene. Et resultat av at solvindplasmaet kommer inn ved polområdene er polarlyset (nordlyset), som oppstår når de ladete partiklene treffer jordas atmosfære. Det har vært enkelte tilfeller der sterke solvinder har slått ut satelitter og elnett i nærheten av de magnetiske polene (det vil si stort sett i det nordlige Canada, der den magnetiske nordpolen ligger). Men det har aldri vært i nærheten av noen dommedag. Der NUAs teori virkelig halter er størrelsen/feltstyrken på disse fenomenene og ikke minst på den merkelige forestillingen om at tilfeldige steinblokker i verdensrommet er ladet i en sånn grad at Jordas magnetfelt vil bli skadet av en passering lengre borte enn månen. Selv om TU24 i virkeligheten var en diger atombombe som var stilt inn på å gå av på morgenen på tirsdag, på det nærmeste punktet, så ville vi knapt kunne sett lysglimtet og ikke merket noe mer av det. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Sikker på at de ikke bare har tatt feil av en satelitt som er på vei mot jorda? skilde Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jaja. En dag igjen å leve... Og enda er det 12 timer igjen til jeg blir 21. Møkk. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Sikker på at de ikke bare har tatt feil av en satelitt som er på vei mot jorda? skilde Faen! får vi aldri fred?! Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Er det negative og radioaktive strålingen som vil ta livet av oss, eller vil strålingen ta knekken på alt som er av elektrisk kommunikasjon på Jorden? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ingen av delene. Vi vil ikke merke at TU24 passerer oss i det hele tatt. Og ikke vil klare å se den heller. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ingen av delene. Vi vil ikke merke at TU24 passerer oss i det hele tatt. Og ikke vil klare å se den heller. Hva mener filmen vil skje når TU24 passerer? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Men betyr det at hele electric universe-teorien er motbevist når TU24 har passert? Håper i alle fall de folka tenker seg litt om når de finner ut at ingenting skjer Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Dommedag. Ja, dette forstår jeg. Men det at Jorden plutselig går under når den passerer vårt elektromagnetiskefelt stemmer ikke i min ordbok. Eller mener de at stårlingen eller hva det er fører til vulkanutbrudd, stormer, lynnedslag, etc.? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ja ja, håper jeg dør en lite smertefylt død. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Ville ikke utladningen skje når den entret magnetfeltet? I såfal er det lenge før astroiden er på det nærmeste og fyrverkeriet burde begynne allerede ut på kvelden. Endret 28. januar 2008 av perpyro Lenke til kommentar
Pels Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Men betyr det at hele electric universe-teorien er motbevist når TU24 har passert? Håper i alle fall de folka tenker seg litt om når de finner ut at ingenting skjer De vil sannsynligvis komme på noe nytt slik som alle troskap. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Men folkens, noen som vet hvilken side av jorden som vil være mot asteroiden når den passerer eller treffer? Hvis den treffer, håper jeg den treffer enten kaldeste Sibir. Om ikke det, så i hvert fall en plass med så mange folk at det vil få ned befolkningstallet på jorda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg