Gå til innhold

Dommedag 29. januar?

Anbefalte innlegg

Tror de klarer å ordne det greit opp med den sateliten. Det er jo amerika, der alt går ann.

hverfall, jeg må slutte å lese sånne artikler. kommer til å få angst eller bli deprimert til slutt. :)

Jau, pokker og. Nå fikk jeg angst :no:

Hvis dette blir dommedag, betyr det at jeg får ikke brukt opp lønna mi på tull.

Og jeg som er jomfru og :cry:

Endret av Equtious
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oppdaget forresten dette nettopp: http://www.tu24.org/forums/index.php?showtopic=210 Artikkelen finnes inne på Spaceweather og det lyder jo besynderlig.

Huff. Jeg hater å være en pessimist som er så ego at jeg kun vil leve og ha det bra.

Det kalles pærlemorsskyer og er et skjeldent fenomen som oppstår når lyset treffer iskrystallene i skyene på en helt spesiell måte om jeg husker riktig.

post-96493-1201438239_thumb.jpg

Det som var skikkelig rart, var at det noen steder så ut som om skyene var "hull" opp til blå himmel... Så det ganske rett etter solnedgang.

Ja så pærlemorskyer som oppstår skjeldent samtidig med at en ekstremt ladd meteoritt nærmer seg jorden, ja det må jo bare bety at teorien er sann. :nei:

Du er klar over at det er akkurat samme taktikken de religiøse benytter for å bevise at de har rett.

De har en dunge med indisier som de trekker fram for å forsvare sin tro, man ingenting håndfast.

Jada jada jada.

*har tankekartet til en artikkel om slikt noe liggende på pulten. Må bare se å få ut finger'n og få skrevet den*

Lenke til kommentar
Ja så pærlemorskyer som oppstår skjeldent samtidig med at en ekstremt ladd meteoritt nærmer seg jorden, ja det må jo bare bety at teorien er sann. :nei:

Du er klar over at det er akkurat samme taktikken de religiøse benytter for å bevise at de har rett.

De har en dunge med indisier som de trekker fram for å forsvare sin tro, man ingenting håndfast.

Nå må du ikke missforstå meg, jeg trur ikke det skjer en dritt i morra...

Lenke til kommentar

Så forresten et sted at den ville være på sitt næreste 07:32 UT (Universal Time) Tirsdag. Når er dette i Norge og vet noen om et sted hvor klokkeslettet faktisk er. Mener det var det jeg fant et sted, men husker ikke hvor.

Lenke til kommentar
Så forresten et sted at den ville være på sitt næreste 07:32 UT (Universal Time) Tirsdag. Når er dette i Norge og vet noen om et sted hvor klokkeslettet faktisk er. Mener det var det jeg fant et sted, men husker ikke hvor.

Universal Time er bare et fancy ord for GMT. Altså en time før oss.

Flott, da sitter jeg antakeligvis på toget. Hadde håpet det skulle skje senere på dagen da jeg hadde planlagt å dra på Big Horn Steak House...

Jaja, dø mens jeg sitter å ser Scrubs\spiller Rome: Total War på toget er da ikke så dumt?

Endret av Odd Ball
Lenke til kommentar
07:32 UT (Universal Time) Tirsdag

Universal time er i praksis det samme som tidligere ble kalt Greenwich Median Time (GMT). Fordi Norge ligger i tidssonen UT+1, så betyr dette at nærmeste punkt skjer kl. 08:32 norsk tid tirsdag morgen.

Endret av SeaLion
Lenke til kommentar

Vintertid inkludert? Hmm, skolen nettopp startet 08:32.

Forresten, normalt med tykk tåke i Texas?

http://www.tu24.org/forums/index.php?s=&am...dpost&p=587

Kanskje jeg skal tro på gud, for hvis gud finnes vil ikke verden gå under i morgen. For i følge en "profet" som har gitt ut en pdf-bok skal ikke gud komme til jorden før 2011/2012, så da slipper jeg jo å bekymre meg for noe før det :wee:

Jeg må slutte å tro på profetier.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
han
sier at det ikke er noe farlig i det hele tatt, så jeg velger å tro på han.

Som jeg har forstått, så vil ikke det gå ann, Pga meteoren er så stor. så den kan ikke være negativt ladet. er ikke sikker på om det jeg sa er 100% riktig. Men viss du ser på den filmen fra youtube så er det litt letere å skjønne. (var i hverfall det for meg)

Lenke til kommentar
Nei, jeg må bare bruke min siste stund her på jorden til å le av denne teorien. :)

En god latter forlenger livet. Du lever nok lenger enn de fleste av oss med andre ord.

Røyker du? Alle vet jo at en røyk forkorter livet med 5 minutter hver. Så hvis du har røyka mye så skal du egentlig krepere 28. Januar (imorgen) :yes:

Logikk goes where?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...