Gå til innhold

Dommedag 29. januar?

Anbefalte innlegg

Jeg registrerte meg på tu24.org sitt forum i morges og prøvde å poste et innlegg om at asteroiden WD5 ikke kan gi noe elektriske utslag på Mars' magnetosfære i morgen, ganske enkelt fordi Mars ikke har noen magnetosfære. Jeg fikk ikke postet innlegget, så jeg ventet litt. Nå får jeg opp meldinger som tyder på at brukerkontoen min der er stengt allerede, før jeg har fått lagt inn et eneste innlegg. Kritikk er tydeligvis ikke spesielt velkomment på tu24-forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg registrerte meg på tu24.org sitt forum i morges og prøvde å poste et innlegg om at asteroiden WD5 ikke kan gi noe elektriske utslag på Mars' magnetosfære i morgen, ganske enkelt fordi Mars ikke har noen magnetosfære. Jeg fikk ikke postet innlegget, så jeg ventet litt. Nå får jeg opp meldinger som tyder på at brukerkontoen min der er stengt allerede, før jeg har fått lagt inn et eneste innlegg. Kritikk er tydeligvis ikke spesielt velkomment på tu24-forumet.

virker nesten som tu24.org er useriøse. og vil bare skremme folk.

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Dette er det latterligste jeg har sett på lenge:

1. Asteroiden har en diameter på 250m som vil si nesten ingenting.

2. det finnes ikke noe charged plasma greier i asteroider.

3. Under den filmen viser de at aseroidens bane sirkler rundt solen mens jordas bane går andre veien. + at magnetfeltet strekker seg feil rettning etter hvor solen er.

4. månen er utenfor vårt magnetfelt, og er 384,403 km vekke fra oss. Tu24 er 537,500km unna oss ved sitt nærmeste.

5. han som lagde filmen burde blitt hengt

Lenke til kommentar

Vel. Nua har ikke "driti på draget" (hvertfall ikke fra hans synspunkt før 7. Januar...

Asteroid_Threat_Level.gif

Og det har aldri vært snakk om en kollisjon og at noe skal skje på et bestemt tidspunkt. Nua har fremsatt meninger som "vent og se" og "det skjer gradvis, ikke med en gang osv".

Men jo. Etterhvert som timene går tror en jo mindre og mindre på det. Og eneste grunnen til at jeg har postet så mye om dette er fordi jeg er så redd og egoistisk at jeg er på konstant leting etter klare motbevis mot ethvert utspill konspiretikere kommer med.

Lenke til kommentar
Åååh :( . Enda en katastrofe vi overlevde. Først var det ozonlaget, så 99/00-tullet, så dette, så skal vi gå under i 2012. Deretter kommer en asteroide til å treffe oss i 2017 og deretter en i 2036.

Spennende!

Legg til i beregningen at det er ventet at 1/3 av USA forsvinner i 2008 :)

Pøh, snakker om Norge jeg. Ignorant som jeg er klarer jeg ikek se utenfor landets teoretiske grenser :)

Men hvorfor skal 1/3 USA forsvinne? Jordskjelv? Havstigning?

*bump*

Lenke til kommentar

Vel. En mann som hevder han er en av to profeter som skal dø i 2011 eller 2012. Den ene av de to, fra USA, har gitt ut to store pdf-bøker på til sammen flere hundre sider gratis på internett. Den andre profeten har fortsatt ikke gjort seg kjent som profet. Boken tar blant annet opp at profetier flere ganger har tatt feil, men at denne gangen, denne gangen skjer det. Gud vender tilbake til jorden i 2011 eller 2012, før dette vil de to profetene fra 2008 reise rundt i verden for å omvende. Poenget er at det i den ene boken blir nevnt at 1/3 av usa blir ødelagt i 2008, uten å nevne mer konkret tid og sted. Finner ikke lenger boken, men har heller ikke søktmye, har kun lest 50 sider før jeg ikke orket mer, for mye å lese...

Lenke til kommentar

Vel det er jo DERE som lager en sak av det. Hvis folka bare postet i fred på nettsida si hadde ingen brydd seg om det.

Ignorance is bliss, som det heter. Det finnes ti milliarder konspirasjonsteorier på nettet også, men dere kan jo ikke engasjere dere i hver eneste en og lage nye tråder om dem.

Lenke til kommentar
Vel. En mann som hevder han er en av to profeter som skal dø i 2011 eller 2012. Den ene av de to, fra USA, har gitt ut to store pdf-bøker på til sammen flere hundre sider gratis på internett. Den andre profeten har fortsatt ikke gjort seg kjent som profet. Boken tar blant annet opp at profetier flere ganger har tatt feil, men at denne gangen, denne gangen skjer det. Gud vender tilbake til jorden i 2011 eller 2012, før dette vil de to profetene fra 2008 reise rundt i verden for å omvende. Poenget er at det i den ene boken blir nevnt at 1/3 av usa blir ødelagt i 2008, uten å nevne mer konkret tid og sted. Finner ikke lenger boken, men har heller ikke søktmye, har kun lest 50 sider før jeg ikke orket mer, for mye å lese...

Det finnes ingen gud noe som gjør denne "teorien" ganske ubrukelig. Er nok en fyr som har skrevet my vås; noen ganger er det å lure andre til å tro på noe helt sykt ulogisk mer moro enn å tjene penger.

Lenke til kommentar
Det finnes ingen gud noe som gjør denne "teorien" ganske ubrukelig. Er nok en fyr som har skrevet my vås; noen ganger er det å lure andre til å tro på noe helt sykt ulogisk mer moro enn å tjene penger.
Vel, om det finnes en gud kan verken direkte bevises eller motbevises. Så den meningen vil jeg faktisk påstå er ganske subjektiv ;) Dessuten, det som i dag av vitenskap eller religion blir regnet som en selvfølge eller stikk motsatt, kan være noe helt annet om 1000 år. Nei, det at jeg sier dette betyr ikke at jeg tror på gud...

Fant forresten siden til de to bøkene: http://the-end.com/

Lenke til kommentar
Dessuten, det som i dag av vitenskap eller religion blir regnet som en selvfølge eller stikk motsatt, kan være noe helt annet om 1000 år. Nei, det at jeg sier dette betyr ikke at jeg tror på gud...

Ikke for å spore av her for mye, men Newtons lover gjalt like mye for hundre år siden, gjelder enda og kommer til å gjelde 1 000 000 år frem over. Det kommer naturligvis en rekke nye ting innen vitenskapen hver dag og en masse revolusjonerende ting i årene som kommer, men det kommer ikke til å skje at vitenskapen tok helt feil og alt er annerledes. Religion derimot tilpasser seg alltid vitenskapen for å få dratt med seg enda flere inkompetente mennesker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...