Hawtz Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Kommentarer? Endret 31. januar 2008 av Hawtz Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Kanskje jeg endelig får finpusset den nye "Rape, Pillage and Burn" taktikken jeg har jobbet med? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 typisk at verden må gå under på bursdagen min da Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) er godt jeg har rask tilgang til bomberom da... men dette er vel 100. gangen jorden går under, så jeg er fortsatt skeptisk til at noen klarer å tippe det. kanskje 1 person da, ettersom en eller annen tror at verden går under hver idag. personlig tror jeg verden går under i morgen, jeg får rett en eller annen gang edit: jeg får ikke sett filmen nå Endret 22. januar 2008 av aklla Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hvorfor 28. januar? Var jo 29. som var nevnt i den videoen da. Uansett, ikke mye vi kan gjøre med dette uansett, så ingen grunn til bekymring. Dessuten er dette sånn som bare skjer i USA og Russland og andre deler av verden. Jammen glad jeg bor i Norge. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Tror at hvis den hadde vært en trussel for kloden vår, så hadde NASA og ESA funnet på en løsning.. Hvis ikke, så hadde sikkert Usa sendt opp alle A-bombene de har for å kverke den Lenke til kommentar
aspic Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Då hadde eg i alle fall sluppe matteprøve den 30. januar. *look at the bright side* For alle dykk som verkeleg trur på dette BS'et, sjekk ut linken: http://www.badastronomy.com/ Endret 22. januar 2008 av aspic Lenke til kommentar
Karr Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Betyr dette at jeg kan drikke, pule og røyke så mye jeg vil de neste dagene, uten å tenke på konsekvensene? Sikkert ikke... Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 haha alltid like morro med dommedags teorier bassert på bare crap...Electric universe :rofl: Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Tviler på at dette er sant... Er jo folk som tror at planet X kræsjer med oss i 2012 :!: Er mange teorier. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Tviler på at dette er sant... Er jo folk som tror at planet X kræsjer med oss i 2012 :!: Er mange teorier. Så noen "dokumentarer" om akkurat det. I følge de befinner det seg visst nok et skjult romfartssenter på Nordpolen som overvåker den. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 typisk at verden må gå under på bursdagen min da Uflaks Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Tror at hvis den hadde vært en trussel for kloden vår, så hadde NASA og ESA funnet på en løsning..Hvis ikke, så hadde sikkert Usa sendt opp alle A-bombene de har for å kverke den Hvis USA hadde gjort det hadde vi fått er metior regn i mot oss i stede, noe som er verre. Men tror ikke på dette tullet nei, hadde det jo vær sant ville det vært oppstyr om dette for lenge siden. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Tror at hvis den hadde vært en trussel for kloden vår, så hadde NASA og ESA funnet på en løsning..Hvis ikke, så hadde sikkert Usa sendt opp alle A-bombene de har for å kverke den Hvis USA hadde gjort det hadde vi fått er metior regn i mot oss i stede, noe som er verre. Men tror ikke på dette tullet nei, hadde det jo vær sant ville det vært oppstyr om dette for lenge siden. Er ikke de framtidige planene til NASA (og ESA?) at de skal sende opp en sak som sprenger en evt astroide i filler? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Å, nei! Noen på Youtube sier at det finnes en asteriode vi ikke vet absolutt alt om! LØØØP! Endret 22. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Får sette meg å skrive testamentet med en gang da. or wait........ Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 typisk at verden må gå under på bursdagen min da OMG! Min også! :o Daniel Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 En 500 m lang asteroide er ikke engang i nærheten av å være stor nok til å gjøre kål på kloden. Carl Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Skulle ønske en asteroide traff jorden jeg. Det hadde jo vært spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg