Hokus Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg har akkurat fått meg Iphone og har fått et problem. Mulig det bare er en innstilling eller noe men finner ikke ut av det. Jeg kan ringe til folk, jeg surfer på nett og slike ting, men.. Når jeg skal ringe til noen som ikke ligger i kontakter så må jeg bruke keypad. Jeg går inn på phone-keypad og trykker nr deres. Straks jeg trykker det første sifferet går han helt ut til hovedmenyen, jeg får ikke trykket flere tall. Samme skjer når jeg skal se hvem som har ringt til meg, jeg går da inn på phone-recent. Jeg kommer meg aldri inn på recent siden telefonen hopper tilbake til utg.pkt. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 legg ifon i sources, last ned "Skandinavisk telefonstøttet" Lenke til kommentar
Hokus Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Har prøvd å legge til Ifon i sources. (Installer-Sources og la inn www.ifon.no) men hvordan får jeg fram den pakken som skal lastes ned? FInner ikke helt ut av det der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå