Gromle Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Bare lurer på en ting, kan ting som er koblet i sigarettenneruttaket lage tull for resten av elektronikken i bilen? har en kadett som fusker litt på generell basis, men om jeg kobler ett biltema termometer i siggtenneren blir den helt tullete. Dvs rykker og napper mye, mister motorkraft sporadisk ++ Kan dette vœre tilfelle? Eller er det bare tilfeldigheter? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 tja, vil tro det er tilfeldighet, men det kan være tilfelle. En bil med lite strøm og dårlig ladespenning vil begynne og fuske og kødde fært den og. Kan være at den dingsen du plugger inn trekker alt for mye strøm, men jeg syntes det høres rart ut. Da bør den fuske med varmeseter, fjærnlys, bakrutevarmer osv når det blir kobla inn. Det kan være at batteriet ditt er ræva og dynamoen lader dårlig, men som sagt så bør du merke samme symtomer med andre elektriske forbrukere innkoblet. Sjekk litt på batteriet, polskoer og ladespenning. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Noe fusk er det jo ellers også. Tror det er en kontaktfeil en eller annen plass. Men så langt virker det til at fuskeriet blir betydelig værre når termoteret er koblet til. Har ikke prøvd med varmeseter eller andre ting, utenom varmeapparat, etter at jeg har koblet ut termometeret. Må vel kjøre i noen dager for å se hvordan bilen oppfører seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå