Gå til innhold

Prisen på AMDs toppkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes igrunn at hele Crysis er oppskrytt.. dårlig optimalisert... ny patch ga alt for lite ytelsesøkning osv osv osv :whistle:

 

Du må da innrømme at det er ett jævla pent slideshow :p

 

Ja det er et utrolig pen slideshow :!:

Interaktivt slideshow, mind you.

 

 

Slideshow for de som har ATI ja :innocent:

Lenke til kommentar
Kent! Har du prøvd denne driveren til CrossfireX?

LINK

 

Edit:

Virker som det er den de har brukt i test av 2* HD3870X2 på diverse nettsider.

 

WoW :new_woot: Takk :love: skal prøve den i kveld... sitter som vanlig på jobb :shrug:

Sitter på jobben her også, overvåker diverse postsendinger som er på vei til meg :D

 

Fant forresten linken til driveren på denne siden: http://www.framebuffer.com.br/

 

Regner med du legger ut resultater hvis det funker :)

Lenke til kommentar
Kent! Har du prøvd denne driveren til CrossfireX?

LINK

 

Edit:

Virker som det er den de har brukt i test av 2* HD3870X2 på diverse nettsider.

 

WoW :new_woot: Takk :love: skal prøve den i kveld... sitter som vanlig på jobb :shrug:

Sitter på jobben her også, overvåker diverse postsendinger som er på vei til meg :D

 

Fant forresten linken til driveren på denne siden: http://www.framebuffer.com.br/

 

Regner med du legger ut resultater hvis det funker :)

 

Ja jeg skal poste både positive og evt. negative resultat :yes:

 

edit: gleder meg!!!! :!: bare synd at jeg må på møte klokka fem :( håper at jeg greier å fokusere på de rette tingene da :p

Endret av Kent -amdme-
Lenke til kommentar

hmm...leste greia om vannkjølinga på tweakTown nå. Men er det inkludert pumpe? altså et komplett system kun for GPU? (er svært dårlig på å se slikt).

Håper bare prisen ikke blir sky høy på dette produktet. Håper på 4 lapper.

 

Og så helt til slut på tweaktown "Come March when AMD finally release the drivers, I’ll have two of these in CrossfireX thank you very much!".

Mars? WTF, det er jo liksom lenge til.... :innocent:;)

Uansett, jeg håper bare det blir skikkelig drivere og at CF er bra i de spilla jeg spiller. Ytelsen tror jeg nok er bitte litt dårligere enn nvidia's ny serie, men so what? tror neppe det er snakk om mye, kanskje 3-4 prosent. Det er ikke mye synes jeg...

og de blir sikkert priset til fine 5-6 lapper.

 

Dessuten har jeg maximus som kun støtter cf, og da passer 3870 X2 ypperlig. Og to slike i CF blir vidunderlig... :dribble: ihvertfall velger jeg å tro det....

Håper bare inderlig driverene blir gode nok...

 

BTW: Spiller kjiiipe spill som Bf2, har CF god støtter der, noen som vet, prøvd?

Lenke til kommentar
Ytelsen tror jeg nok er bitte litt dårligere enn nvidia's ny serie, men so what? tror neppe det er snakk om mye, kanskje 3-4 prosent. Det er ikke mye synes jeg...

og de blir sikkert priset til fine 5-6 lapper.

 

Det er det jo veldig vanskelig å uttale seg noe om.

nVidia kommer ikke med sine nye kort før sommertider, og vi har vell knapt hørt noe om de kommende kortene.

 

Vi får snart GeForce 9800GX2, men det har overhode ingenting med 9-serien til nVidia å gjøre, rett og slett bare et triks for å lure folk til å tro at det har noe med 9-serien deres å gjøre.

Det er jo bare 2x 8800GTS rev2 kort klokket litt ned og satt sammen til "et" enkelt kort.

Akkurat som HD 3870X2 er 2x HD 3870 kort.

 

Burde strengt tatt blitt kalt GeForce 8800GX2 eller noe slikt ;)

 

 

Så hva nVidia sin GeForce 9-serie vil bringe, vil tiden vise :)

Men jeg tror det blir bedre enn bare noen få prosent bedre enn HD 3870X2 ;)

Tror kanskje 9800GX2 blir noen få prosent bedre, men at det som virkelig blir det nye toppkorte i 9-serien blir en god del bedre enn det igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...