Bravofox Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg vil ha vannkjøling på NB på epox 8rda+ hovedkortet mitt. Aller først skal jeg selvfølgelig ta vekk den stygge og ujevnt fordelte tyggegummien av noe kjølepasta som sitter på, og smøre litt arctic silver 3, men så kommer spørsmålet: Skal jeg montere vannkjøleblokken (Kollance) direkte på selve NB eller skal jeg montere den oppå den originale passive kjøleblokken? Hva gir best effekt? (Vurderer å sette vannblokken oppå den originale kjøleblokken, for å gi mer kjøling enn ellers, men samtidig få en minst mulig oppvarming av vannet slik at jeg kan kjøle cpu og gpu mest mulig). -------------------------------------------------- XP2400 @ 2,25 GHz (150 FSB X 15 multiplayer) (Kollance silver kjøleblokk) Epox 8rda+ 2 X 256 twinmos 3200 med winbond (nforce2) Geforce 4 4200ti Barracuda V 120 GB i Novibes ramme (overkill-Lydløs 8) ) Koolance 601 vannkjøling med koolance kjøleblokker Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Vannet rekker ikke å bli veldig oppvarmet bare pga NB blokka. Og du burde ta av den gamle ribba for å få optimal kontakt. Og selvklart Artic Silver 3 da. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå