Gå til innhold

Ventelo eller Nextgentel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var hos Ventelo sept.06-juli07 og har Mega 2500 fra NextGenTel siden nov.07. ADSL fra Ventelo hadde minst én avbrudd per døgn mens den fra NGT er på i flere hundre timer i et strekk. F.eks. kun to avbrudd/synkroniseringer i desember. Responstiden til Ventelo sin kundeservice var helt o.k.. Når jeg hadde gått over til en annen leverandør sendte de riktignok to flere fakturaer men det var ikke noe problem å få disse kanselert per e-post. Om NGT sin kundeservice kan jeg bare si at de var kjapp og vennlig i forveien av oppkoblingen. Jeg fikk t.o.m. den nødvendige login informasjon slik at jeg kunne bruke mitt eget utstyr så fort linjen hadde blitt oppkoblet. Siden da har jeg ikke hatt bruk for deres kundeservice. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg var hos Ventelo sept.06-juli07 og har Mega 2500 fra NextGenTel siden nov.07. ADSL fra Ventelo hadde minst én avbrudd per døgn mens den fra NGT er på i flere hundre timer i et strekk. F.eks. kun to avbrudd/synkroniseringer i desember. Responstiden til Ventelo sin kundeservice var helt o.k.. Når jeg hadde gått over til en annen leverandør sendte de riktignok to flere fakturaer men det var ikke noe problem å få disse kanselert per e-post. Om NGT sin kundeservice kan jeg bare si at de var kjapp og vennlig i forveien av oppkoblingen. Jeg fikk t.o.m. den nødvendige login informasjon slik at jeg kunne bruke mitt eget utstyr så fort linjen hadde blitt oppkoblet. Siden da har jeg ikke hatt bruk for deres kundeservice. :thumbup:

Takk for svar :new_woot: , men kan dette være et engangs tilfelle? Er det noen andre som har noen erfaringer?

Lenke til kommentar

Hva med http://itconnect.no/student/index.html ... Hittil veldig fornøyd med dem, og prisen er jo konkurransedyktig da..

PS; Og ja, hold deg unna bluecom da.. Om du ikke liker et liv med ergrelser.. Var akkurat i forliksrådet med dem, og de fikk en knusende dom imot seg. Det eneste jeg ikke fikk direkte medhold var dekning av tort og svie, d.v.s. motregning på 20k.. Men i en ev. rettsak vil jeg stå atskillig sterkere..

Endret av Battone
Lenke til kommentar
Hva med http://itconnect.no/student/index.html ... Hittil veldig fornøyd med dem, og prisen er jo konkurransedyktig da..

PS; Og ja, hold deg unna bluecom da.. Om du ikke liker et liv med ergrelser.. Var akkurat i forliksrådet med dem, og de fikk en knusende dom imot seg. Det eneste jeg ikke fikk direkte medhold var dekning av tort og svie, d.v.s. motregning på 20k.. Men i en ev. rettsak vil jeg stå atskillig sterkere..

Jeg har ikke hørt noe om itconnect før, men det kan jo hende det er bra for det. De hadde jo veldig høye hastigheter til liten pris :hmm: Men da er jeg ganske sikker på at jeg kommer til å styre unna Ventelo, er det ingen som har hatt noen dårlige erfaringer med Nextgentel? :p

Lenke til kommentar

Kan ikkj seie noke om Ventelo ingen erfaring med dei men Nextgentel har eg ikkje hatt noke problem untatt 1 gang då det var noke gale med modeme ein feil i får deira si side då sende dei eit nytt og som unskyldning dobbla dei hastigheten på internettlinja i 2 mnd uten ekstra bestalling, so eg har hatt god erfaring med dei. Har ganske greie priser og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...