Gå til innhold

AMD vs Intel for Age of Conan / BF2

Bjonski

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En i klassen har nettopp kjøpt X2 6000/6400 (husker ikke helt) og han kjører crysis på fullt.

Hah største løgnen eg har hørt hitil.

Hvorfor er det en så stor løgn?

Fordi da må kompisen din kjøre et blodoverklokket trisli oppsett av 8800Ultra til tilsammen 14000 kroner. Det er ikke så mye som klarer å dra Crysis på full gnu ennå. :) (Ihvertfall med ok fps).

Selv med godt overklokkede quadcores sliter et enkelt 8800Ultra med å dra Crysis på fullt. Det er ingen hemmlighet at AMD's Athlon serie ligger et stykke etter Core 2 i ytelse, så derfor sier Unreal_ det på sin diplomatiske måte at det høres ut som en sannhet med modifikasjoner..

Lenke til kommentar
En i klassen har nettopp kjøpt X2 6000/6400 (husker ikke helt) og han kjører crysis på fullt.

se på bildet hans.... det sier hvorfor han er teit;)

Lenke til kommentar

Fordi da må kompisen din kjøre et blodoverklokket trisli oppsett av 8800Ultra til tilsammen 14000 kroner. Det er ikke så mye som klarer å dra Crysis på full gnu ennå. :) (Ihvertfall med ok fps).

Selv med godt overklokkede quadcores sliter et enkelt 8800Ultra med å dra Crysis på fullt. Det er ingen hemmlighet at AMD's Athlon serie ligger et stykke etter Core 2 i ytelse, så derfor sier Unreal_ det på sin diplomatiske måte at det høres ut som en sannhet med modifikasjoner..

hm, ok. jaja, kanskje ikke "fullt" men tviler at han kjører alt på low(mitt nåværende system klarer crysis på low) 0o..

Lenke til kommentar

se på bildet hans.... det sier hvorfor han er teit;)

Du liker kanskje ikke måten eg framstiller sanheten på, men du trenger ikke å ta en emo for det gutten min ;) Sanhet er sanhet, crysis i very high dx10 mode er ikke kjørbart med smooth fps gjennom hele spillet med x1 singel kort per dags dato med amd 6000 :)

Se på komentaren til thomz for å se hvofor han er mindre smart :)

Lenke til kommentar
Samme hva du velger så er nok maskinen utdatert innen spillet blir lansert. Kjøpte ny maskinvare jeg også for å vær klar til Age of Conan.

Men men, for jo spilt andre spill i mellomtiden. :grin:

Age of Conan er nå utsatt til 20.05.08. Se selv her. Buhu

Selv om spillet blir utsatt for finjusteringer endres jo ikke grafikkmotoren/fysikkmotoren..

Kravene skal være ca. like som Oblivion, har jeg hørt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...