Gå til innhold

Kjøpe mobil fra www.play.com

Anbefalte innlegg

Hei!

Er per idag kunde hos Netcom, og har et youngtalk abonnement som går ut i Februar. Har ingen planer om å videreføre dette abonnementet, skal heller gå over til Onecall Faktura!

Derfor har jeg også lyst på ny telefon, med tanke på at jeg har en sliten Sony Ericsson w300i. Såvidt jeg har forstått så må jeg kjøpe en telefon uten abonnement når jeg skal gå over til Onecall, og kom over dette tilbudet på play.com

http://www.play.com/Mobiles/Mobile/4-/3472...le/Product.html

Denne telefonen er verken ny eller særlig moderne, men til 50 pund (550 kroner) så er det jo et røverkjøp. Jeg er fullstendig klar over at varer over 200 kroner blir fortollet, og det legges på noe sånt som 25% pluss 75 kroner. Jeg har handlet mye på play.com, og la merke til at ved siste forsending, så var det ingen pris på pakken, og hvis dette er noe nytt fra play.com sin side, så kan telefonen gå igjennom uten å bli fortollet.

I annonsen på play.com står det at dette er en "Vodafone Pre-pay" mobil, men i brukeromtalene under, påpeker alle at denne telefonen faktisk er "unlocked", og ikke bundet til Vodafone. Å kjøpe denne telefonen blir et risikoprosjekt både med tanke på tollen og med tanke på om den faktisk vil fungere.

Spørsmålet mitt er da: vil denne telefonen fungere med et simkort fra one call, eller har dette ingen hensikt? Og er det noen som har erfaringer med at play.com ikke priser pakkene lenger?

setter meget stor pris på hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra play.coms "Delivery policy"

We currently only send electronics and gadgets to UK addresses and for security reasons we can only send electronics and gadget items to the billing address of your account.

Nå har de faktisk både en Gadgets og Electronics avdeling, Mobile er ikke nevnt over

Men i helpmenyen, under "Shipping outside the UK" står det en link "Non-UK countries eligible for dispatch of DVDs, CDs, Games & Books". Listen du da kommer til sier "We currently deliver all items excluding electronics and gadgets to the following countries". Norge står på denne listen.

Det går altså ikke klart frem om Play sender mobiltelefoner til norge, men jeg tyder det slik at de kun sender dvd, cd, spill og bøker til norge.

Endret av ReFre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...