Joachim_F Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det er nå klart at snikeactionspillet Dark Sector får en lansering i mars. Les mer Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Dette spillet ser rått ut. Minner veldig mye om Gears, uanstendig mye kanskje, men jeg bryr meg ikke. Ser digg ut å dele folk i to med fjernstyrte og knivskarpe bomeranger Lenke til kommentar
Mittnavnher Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hum, dette spillet har jeg virkelig ingen forventning til. Så må vel kjøpe det, utrolig ofte slike spill "anonyme" spill unnerholder mer en de hypa stortitlene. Lenke til kommentar
RyanLennox Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ser fett ut. Håper det også kommer til PC. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Husker jeg ikke feil, var det i dag spillet først var annonsert. Synd å måtte vente 2 mnd til da jeg tror dette spillet leverer varene! Men men, den som vente på noe godt.... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kan ikke noe for det jeg altså, men jeg syns det ser gørkjedelig ut. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kan ikke noe for det jeg altså, men jeg syns det ser gørkjedelig ut. Enig. Likte derimot de tidlige presentasjonsvideoene vi fikk for noen år siden. Da var handlingen lagt til verdensrommet, og ikke GoW-copy-land som nå... Lenke til kommentar
axe_puzzle Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Ser faktisk mye frem til dette. God dose blod, dyster vold og herlige lyder (spess nå han karen får benet kuttet av og ligger å skriker med blodsprut fra benet i den ene videoen) Det argumentet om GoW gir jeg faen i =P det var sikkert groundbreaking, men alle 3. personspill med coversystem blir jo bare betegnet som GoW-kopier. til og med Uncharted har blitt kalt GoW av en kompis jeg har =) og hver gang jeg viser han et 3. personspill med cover, sier han bare GoW-kopi.. Begynner å bli litt teit =) Endret 23. januar 2008 av axe_puzzle Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Ser faktisk mye frem til dette. God dose blod, dyster vold og herlige lyder (spess nå han karen får benet kuttet av og ligger å skriker med blodsprut fra benet i den ene videoen) Det argumentet om GoW gir jeg faen i =P det var sikkert groundbreaking, men alle 3. personspill med coversystem blir jo bare betegnet som GoW-kopier. til og med Uncharted har blitt kalt GoW av en kompis jeg har =) og hver gang jeg viser han et 3. personspill med cover, sier han bare GoW-kopi.. Begynner å bli litt teit =) Nå tenkte jeg ikke på at det er et 3.personsskytespill med cover, men på omgivelsene (GoW-copy-land). Dette ser bare grått, trist og drit kjedelig ut. Spesielt skuffende er det med tanke på hvor lovende det så ut første gangen det ble presentert. Endret 24. januar 2008 av OpusNR1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Ser faktisk mye frem til dette. God dose blod, dyster vold og herlige lyder (spess nå han karen får benet kuttet av og ligger å skriker med blodsprut fra benet i den ene videoen) Det argumentet om GoW gir jeg faen i =P det var sikkert groundbreaking, men alle 3. personspill med coversystem blir jo bare betegnet som GoW-kopier. til og med Uncharted har blitt kalt GoW av en kompis jeg har =) og hver gang jeg viser han et 3. personspill med cover, sier han bare GoW-kopi.. Begynner å bli litt teit =) Jepp, og sånn vil det fortsett. Jeg elsker Uncharted, men en kan ikke nekte for at combat'en nesten er blatant kopi av Gears, bare andre våpen og mindre "special moves" (chainsaw, granat tagging etc). Både R6 Vegas, Kane and Lynch, Uncharted og Dark Sector er sterkt inspirert av Gears, det kan ingen nekte for. Så en kan anklage spilla med coversystem for å kopiere GeoW, men det blir kjedelig å høre dette hver gang et 3. personshooter blir lansert med cover. Bedre å akseptere Gears for den milepælen det var innen shootere, og bare la det ligge. Endret 24. januar 2008 av Jakoozie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg