Thlom Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Har nettopp lagt inn Debian, fungerer helt fint, bortsett fra X Jeg har en Compaq MV740 skjerm, 17". (Dårlig, skal snart bytte den ut.) Problemet er at jeg ikke har noen manual til skjermen. hvordan skal jeg finne ut v.sync og h.sync? ingen av de standard tallene fungerer. Er det mulig å finne det ut i windows på ett vis? - olsen, som føler seg litt dum nå Lenke til kommentar
consilium Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Har nesten samme problem som deg. Da jeg la inn Red Hat, konfigurerte jeg skjerminnstillingene helt etter "magefølelse". Det funket, men jeg klarte å tukle med dem, så nå ser jeg ingenting på skjermen lenger, når KDE startes opp. Finnes det noen standardinnstillinger? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Ganske sikker på at du kan bruke aida32 til å finne ut dette. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 Laster ned aida32 nå. kommer med tilbakemelding på om det funket om en halvtimes tid Lenke til kommentar
Blue Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 hei Jeg har nesten same skjerm (MV720), hær går det fint. jeg har prøvd en del distroer , og alle har fungert fint. prøvde freebsd i går men den vart det noe rart med i kde. hva er forskjell på MV 720 og 740? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 hmm, fant v.sync og h.sync, men det funket ikke Det funket fint i RH 8.0. hmmm... legge inn rh8.0, kopiere xfree86 filen, legge inn debian... blir litt voldsomt, men det vil funke kommer til å ta resten av dagen dette her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå