Gå til innhold

Kule setninger og sitater!


TheCatIsALie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"We've just gotta put the balls to the wall -- Can I say wall?"

Fra TV-serien "Taken"

 

"The yellow Vogon construction ship hung in in the sky perfectly the way bricks don't"

Douglas Adams i "The hitchhikers guide to the galaxy"

 

"Having a glass of Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brain smashed out by a lemon wrapped in a large gold brick"

Douglas Adams, fortsatt fra "Hitchhiker"

 

Hørt i kø ved diskotek i Nord-Norge (jeg var personlig vitne):

Eplekjekk søring: "Ikke dytt i køen, jeg advarer deg, jeg har svart belte i karate"

Halvfull avslappet nordlenning: "Jællpe' dæ faan så lite, æ har grønne boksesælla i skamslåing"

 

"Det er 10 typer folk i verden, de som forstår binært tallsystem og de som ikke gjør det.."

Signatur i forum

 

"Everybody should believe in something. I believe I need a beer"

Signatur i forum

Lenke til kommentar

When I was fourteen my mother caught me masturbating, that was very embarrassing.

thankfully she was quite understanding. When I was fiftteen my dad caught me smoking sigarettes,

and he made me smoke 20 in a row. And I thought, thank god it wasn't him that caught me masturbating.

Lenke til kommentar
Don't fear the dark, let the darkness fear you!

 

 

Fra Samebobs sign^^:

"Thoose Who Believe Of Telekinese, Raise My hand."

 

ikke nødvendigvis kjent, men vittig :p

when the darkness is around you, dont worry, because the sun is dancing on your back.

-jason

 

(01:47:01 AM) PÅL: den e så gammel

(01:47:01 AM)Starting transfer of 104-bob_marley_and_the_wailers-do_you_remember.mp3 from PÅL

(01:47:16 AM) PÅL: at den sikkert er forbudt

 

-Min far osm skryter av musikken sin..

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar

<JoshtheRipper> Brad do you have any issues with " burn in " on your plasma?

<KnaveBrad> nope

<JoshtheRipper> kool

<JoshtheRipper> How well does it handle blacks

<KnaveBrad> I have it bolted to the wall, so they can't really take it without some serious work

 

IronChef Foicite: well, there's a lot of reasons

IronChef Foicite: i mean, roses only last like a couple weeks

IronChef Foicite: and that's if you leave them in water

IronChef Foicite: and they really only exist to be pretty

IronChef Foicite: so that's like saying

IronChef Foicite: "my love for you is transitory and based solely on your appearance"

IronChef Foicite: but a potato!

IronChef Foicite: potatos last for fucking ever, man

IronChef Foicite: in fact, not only will they not rot, they actually grow shit even if you just leave them in the sack

IronChef Foicite: that part alone makes it a good symbol

IronChef Foicite: but there's more!

IronChef Foicite: there are so many ways to enjoy a potato! you can even make a battery with it!

IronChef Foicite: and that's like saying "i have many ways in which I show my love for you"

IronChef Foicite: and potatos may be ugly, but they're still awesome

IronChef Foicite: so that's like saying "it doesn't matter at all what you look like, I'll still love you"

 

Mye bra på www.bash.org :D

Endret av Odd Ball
Lenke til kommentar

Den er kanskje ikke så kul, men litt rar :p

 

Det var den helikopter krasjen på Svalbard, da det var noen russere som omkom. Jeg var faktisk på Svalbard da det skjedde, og jeg så faktisk det helikopteret ca. 2 timer før det styrtet. Men så ingen styrt.

 

Det var skrivd i RB ( Romerikes blad) der dem skrev:

 

"4 (tror det var fire) russere omkom i dag i en helikopterstyrt på Svalbard. også masse bla bla bla. Så: RB drar til Svalbard i morgen for og SNAKKE MED DE OMKOMNE" Snakke med de ja.. det er jo lett igrunn når alle døde :ermm:

Lenke til kommentar
Den er kanskje ikke så kul, men litt rar

 

Det var den helikopter krasjen på Svalbard, da det var noen russere som omkom. Jeg var faktisk på Svalbard da det skjedde, og jeg så faktisk det helikopteret ca. 2 timer før det styrtet. Men så ingen styrt.

 

Det var skrivd i RB ( Romerikes blad) der dem skrev:

 

"4 (tror det var fire) russere omkom i dag i en helikopterstyrt på Svalbard. også masse bla bla bla. Så: RB drar til Svalbard i morgen for og SNAKKE MED DE OMKOMNE" Snakke med de ja.. det er jo lett igrunn når alle døde

 

Den var rar ja... kanskje han som skrev det var dritings?

Lenke til kommentar

Hørte et par gode idag.

 

"It's not worth doing something unless you are doing something that someone, somewhere, would much rather you weren't doing."

-CCP Wrangler (Utvikler hos CCP).

 

"Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws."

- Douglas Adams (1952 - 2001), "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...