Mendel Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Cry me a river, build a bridge and get over it! You want some cheeze with that whine? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Lars Monsen hadde en bra en: "Jeg skal svinge stanga hele sommeren" Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Why would god put a playground so close to a sewage system? :!: Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Fagits arent allowed to look at my ass when im on sale! Eddie Murphy Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Common sense is not so common. -Voltaire Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) veit ikke om jeg gidder å lete i 8 sider etter dette, menneh .... Nå har jeg sagt til deg en milliard ganger at du ikke skal overdrive! EDIT: Ah, kom på noen flere fra CoD 4 "When the pin is pulled, Mr. Grenade is not our friend." "Friendly Fire - Isn't." "I know not that World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones." "Mankind must put an end to war, or war will put an end to mankind." Endret 21. april 2008 av Heizann Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Anub'arak: The nerubian race, yes. Then the master came. As his influence spread, we made war upon him, foolishly believing we stood a chance. Many of us were slain and raised into undeath. In life I was a king. Today I am a crypt lord. Kel'Thuzad: In return for immortality, you agreed to serve him. Remarkable. Anub'arak: 'Agreed' implies choice. Fra WC3 "Have you ever had a dream, that you were so sure was real? What if you were unable to wake from that dream? How would you know the difference between the dream world and the real world?" Fra The Matrix "If you pray for currage, do you think god gives you currage, or the chance to show your currage? Fra Bruce Allmighty (tror jeg) Lenke til kommentar
lperik Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 "Homosexuals are gay" -Fra en film, muligens I Now Pronounce You Chuck And Larry Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Want a tent for the camping? Who let the dogs out? - Baha Men Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 "Du e fan mæ så stygg at du kunne gjort en dildo slapp" Husker ikke helt av hvem eller hvor jeg hørte det Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 "Du e fan mæ så stygg at du kunne gjort en dildo slapp" :!: Den var bra Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Mulig noen av disse er tatt før, men åtte sider er åtte sider. "Good? Bad? I'm the guy with the gun." (Army of Darkness) "You're a disease... and I'm the cure." (Stallone i Cobra) "My friend, one thing you have got to learn. There is always time for beer." (Farscape) "He says he's experiencing the future?" "The future? He can barely function in the present!" (Farscape) "I say we grab some guns and go steal the stuff." (Farscape) "Yo, ding-dong, man, ding-dong! Ding-dong! Yo!" (Fra Fat-videoen av Weird Al) (parodi på Bad av Michael Jackson) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Soldat: Sir, vi er omringet.General: Perfekt, nå kan vi angripe i hvilken som helst retning. Hm.. Er det Tsun Tzu ? Har hørt den før, dog på engelsk. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 When did you started yo worry about your brother? when he startet to shit gold!! -ondt blod i harlem trur de var fra den filmen Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Remember when I said I was gonna kill you last? I lied. (Commando) By the power of Greyskull! (trenger jeg å si hvor det er fra?) Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 When shit becomes valuable, the poor will be born without assholes Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Chuck Norris once ate three 72 oz. steaks in one hour. He spent the first 45 minutes having sex with his waitress. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Soldat: Sir, vi er omringet.General: Perfekt, nå kan vi angripe i hvilken som helst retning. DEN likte jeg! Perfekt for skytegale folk. Offtopic- Skyte villt funksjonen i Stranglehold hadde kommet godt med Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Tror den siste der stammer fra noe US marine offiser Chesty Puller blir kreditert for å ha sagt: We’re surrounded. That simplifies our problem of getting to these people and killing them. Div. wiki: http://en.wikiquote.org/wiki/Chesty_Puller http://en.wikipedia.org/wiki/Chesty_Puller Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 "Maaaaargeee, I think i just brained my damage" - Homer J.Simpson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå