Herr Brun Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hvorfor henge seg opp i detaljer når det fins trær? Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 "Når brødskiven faller med smørsiden ned har du hele verden som pålegg!" Den likte jeg :-) Finner mye bra om man går gjennom "personal message" til folk på MSN. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Haha, den siste var herlig Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 I en situasjon hvor noen har eid en annen en: "Haha burn! B-R-U-N!"Var noen som sa det i klassen... burn tilbake liksom En annen, på fest. Det begynner å krangle så sier den ene: "Faen, har du mange kromosomer du egentlig?" så svarer den andre: "Fler enn deg i alle fall!" Haha... Trodde jeg skulle dø PÅ meg... å da er det ille... Ahaha! Tror nok at jeg hadde dødd om jeg hørte det live :!: Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Synes denne er ganske catchy jeg. "My product i 51 times stronger then cocain, 51 times more hallucinating then acid, and 51 times more explosive then ecstasy... It's like getting a personal visit from god!" Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 <Guo_Si> Hey, you know what sucks? <TheXPhial> vaccuums <Guo_Si> Hey, you know what sucks in a metaphorical sense? <TheXPhial> black holes <Guo_Si> Hey, you know what just isn't cool? <TheXPhial> lava? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) En annen, på fest. Det begynner å krangle så sier den ene: "Faen, har du mange kromosomer du egentlig?" så svarer den andre: "Fler enn deg i alle fall!" Den har jeg brukt med vilje før Endret 20. februar 2008 av cecolon Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 "They couldn't hit an elephant at this dist...." General John Sedwick, Union Commander's last words Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 "I felt guilty once, but she woke up half-way through." - Glen Quagmire Giggedy, giggedy! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Commit suicide or die trying. To define is to limit. (Er noe med de to som har en artig ironisk klang over seg.) Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Synes du det er lenge før du dør, har du lov å prøve før. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 "Lå nå Cathrine være i fred, og kom å se på storebrors kjempekug!" - Fra Mannen som elsket Yngve, Helge sier til broren sin, når han sitter på en kanon. "Se, Stavangers største kug!" Helge som sitter på en kanon i Mannen som elsket Yngve. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 "The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it." Lenke til kommentar
Nordgaard Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 " Energy. Power. My people are addicted to it. Their dependence made manifest after the Sunwell was destroyed. Welcome to the future...a pity you're too late to stop it. No one can stop me now. Selama ashal'anore. " Og... "Perhaps I underestimated you. It would be unfair to make you fight all four Advisors at once, but...fair treatment was never shown to my people. I'm just returning the favor." Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 "Å le seg i hjel hørtes ut som en morsom måte å dø på" Lenke til kommentar
Q__Q Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 A GOOD FRIEND WILL COME AND BAIL YOU OUT OF JAIL... BUT A TRUE FRIEND WILL BE SITTING NEXT TO YOU AND SAYING ."DAM... WE FUCKED UP" Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Nei, nei! A good friend will come and bail you out of jail Your best friend will be standing next to you saying "THAT WAS FUCKIN AWESOME!" Endret 13. mars 2008 av Osse-Mon Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 De to siste var litt kule sammen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Dog ikke helt komplett vel og merke A good friend will come visit you in jail, a great friend will bail you out of jail, but your best friends will be sitting next to you saying: "Man! that was AWESOME!" Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Kjærlighet er å innrømme at du tar feil, selv om du vet at du har rett. Har hjulpet meg litt i krangler med kjæresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå