Seko Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 "I rather have a bottle in front of me then a frontal lobotomi" Sitat: Tom Waits Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 var en i klassen som snakken om fotball, og når han skulle si noe om de på motstanderlaget kalte han dem "fiendene", litt for mye cod Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) "Et kjøkken uten en kvinne er som en bil uten hjul" - F. Freddy "We live in an amazing world, and its wasted on the crappiest generation of spoiled idiots that dont care. They got their phone, and they go; uugh... it wont... Give it a second! It's going to space!" - Louis C.K. "People say that there is delays on flights. Really? New York - California in 3 hours.. That used to take 30 years". - Louis CK "We spent a lot of time talking about Africa, as we should. Africa is a nation that suffers from incredible disease." - G.W. Bush "Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we." - G.W. Bush "Either this kid has a lightbulb up his butt or his colon has a great idea." Dr. Cox, Scrubs Endret 14. april 2010 av FlinkeFreddy Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 "Vi ser av grafen at jo mer strøm vi får, jo mindre blir motstanden. Det er dette som er bra med en halvliter" - Fysikklærern min Han skulle egentlig si "halvleder," og det ble jo selvfølgelig ustyrtelig morsomt når vi kom fram til at akkurat det samme gjaldt for halvlitern hans! //Blarcky Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) "Det sikkreste tegnet på at det finnes inteligent liv i verdensrommet, er at de ikke har tatt kontakt med oss" Endret 28. april 2010 av 900i Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) "Det sikreste tegnet på at det finnes intelligent liv i verdensrommet er at de ikke har tatt kontakt med oss" Litt annen versjon Endret 27. april 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 900i; "Det sikreste tegnet på at det finnes intelligent liv i rommet, er at de ikke har tatt kontakt med oss" Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) 900i; "Det sikreste tegnet på at det finnes intelligent liv i rommet, er at de ikke har tatt kontakt med oss" Ja seff, var jo det jeg skulle skrive... my bad Endret 28. april 2010 av 900i Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 "I`am so smart, i make smart people feels like retards" Boondock saints 2 Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Liker denne: "Don't argue with idiots. He will drag you down to his level, and beat you with his experience." Endret 30. april 2010 av Kranjcar Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 "Why is Alice in wonderland when she should be in the kitchen" 1 Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 If you lined up all the cars in the world end to end, someone would be stupid enough to try to pass them, five or six at a time, on a hill, in the fog Lenke til kommentar
aDelicateSetting Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Jeg var seint oppe og diskuterte med moren, men til slutt måtte jeg legge meg. Jeg har rom på loftet så jeg skulle akuratt til å gå opp, da mamma gikk på badet. Da kom jeg på at jeg ville kødde litte med henne. Så jeg slo av alle lysa, så gjemte jeg meg på rommet hennes. Så når hun kom ut fra badet og gikk inn på rommet skremte jeg henne og dette bare datt ut av henne "er du gæren i balla eller" jeg holdt på å le meg ihjel. Grunnen var etter eller annet med at hun tenkte at jeg var en innbrudds tyv og skulle sparka han i balla ;P Endret 30. april 2010 av ChildOfTheGrave Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Oppdiktede sitat av Barack Obama: ‘Homeopathic weapons represent a major threat to world peace,’ said President Barack Obama, ‘they might not cause any actual damage but the placebo effect could be quite devastating.’ .... ‘Homeopathic weapons are the ultimate Smart Bombs,’ warned President Obama, ‘They are so smart that they only affect the gullible. The only defence is for everyone to remain calm, vigilant and to always wear a magic vibrating crystal.’ kilde: newsbiscuit.com Endret 1. mai 2010 av The Metal God Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) "Do What You Love And You Will Never Work Again" "We fight to live, we live to fight" - Pillar Endret 1. mai 2010 av Hoikka Lenke til kommentar
aDelicateSetting Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Broren min hadde en kamerat på besøk, og han fortalt at han var kristen så jeg spurte ha n hvorfor og dette svarte han "Mamma fortalte at jeg er kristen" jeg synes det bare er litt latterlig at barn blir nesten tvunget til å være kristene. De har jo ikke så mye å si selv. Endret 1. mai 2010 av ChildOfTheGrave Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 var en i klassen som snakken om fotball, og når han skulle si noe om de på motstanderlaget kalte han dem "fiendene", litt for mye cod Ja, for fiender finnes jo ikke i noen andre spill.. (Sorry, bare hater all praten om "cod", tipper du mener MW2.) Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Sagt på fest i går: "Jeg er ikke full, jeg prøver bare å gå slik som Jack Sparrow!" Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 var en i klassen som snakken om fotball, og når han skulle si noe om de på motstanderlaget kalte han dem "fiendene", litt for mye cod Ja, for fiender finnes jo ikke i noen andre spill.. (Sorry, bare hater all praten om "cod", tipper du mener MW2.) fordi omtrendt alle i klassen min spiller mw2 for tiden. selv foretrekker jeg cod4 og synes ikke mw2 er så spesielt bra. Lenke til kommentar
Megastein Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 "That is as useful as a snooze-button on a smoke alarm!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå