Gå til innhold

Kule setninger og sitater!


TheCatIsALie

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

"Et kjøkken uten en kvinne er som en bil uten hjul"

- F. Freddy

 

"We live in an amazing world, and its wasted on the crappiest generation of spoiled idiots that dont care. They got their phone, and they go; uugh... it wont... Give it a second! It's going to space!"

- Louis C.K.

 

"People say that there is delays on flights. Really? New York - California in 3 hours.. That used to take 30 years".

- Louis CK

 

"We spent a lot of time talking about Africa, as we should. Africa is a nation that suffers from incredible disease."

- G.W. Bush

 

"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we."

- G.W. Bush

 

"Either this kid has a lightbulb up his butt or his colon has a great idea."

Dr. Cox, Scrubs

Endret av FlinkeFreddy
Lenke til kommentar

"Vi ser av grafen at jo mer strøm vi får, jo mindre blir motstanden. Det er dette som er bra med en halvliter" - Fysikklærern min :p

 

Han skulle egentlig si "halvleder," og det ble jo selvfølgelig ustyrtelig morsomt når vi kom fram til at akkurat det samme gjaldt for halvlitern hans!

 

//Blarcky

Lenke til kommentar

Jeg var seint oppe og diskuterte med moren, men til slutt måtte jeg legge meg.

Jeg har rom på loftet så jeg skulle akuratt til å gå opp, da mamma gikk på badet.

Da kom jeg på at jeg ville kødde litte med henne. Så jeg slo av alle lysa, så gjemte jeg meg på rommet hennes. Så når hun kom ut fra badet og gikk inn på rommet skremte jeg henne og dette bare datt ut av henne "er du gæren i balla eller" jeg holdt på å le meg ihjel.

Grunnen var etter eller annet med at hun tenkte at jeg var en innbrudds tyv og skulle sparka han i balla ;P

Endret av ChildOfTheGrave
Lenke til kommentar

Oppdiktede sitat av Barack Obama:

‘Homeopathic weapons represent a major threat to world peace,’ said President Barack Obama, ‘they might not cause any actual damage but the placebo effect could be quite devastating.’

....

‘Homeopathic weapons are the ultimate Smart Bombs,’ warned President Obama, ‘They are so smart that they only affect the gullible. The only defence is for everyone to remain calm, vigilant and to always wear a magic vibrating crystal.’

 

kilde: newsbiscuit.com

Endret av The Metal God
Lenke til kommentar

Broren min hadde en kamerat på besøk, og han fortalt at han var kristen så jeg spurte ha n hvorfor og dette svarte han "Mamma fortalte at jeg er kristen" jeg synes det bare er litt latterlig at barn blir nesten tvunget til å være kristene. De har jo ikke så mye å si selv.

Endret av ChildOfTheGrave
Lenke til kommentar

var en i klassen som snakken om fotball, og når han skulle si noe om de på motstanderlaget kalte han dem "fiendene", litt for mye cod :p

 

Ja, for fiender finnes jo ikke i noen andre spill..

 

(Sorry, bare hater all praten om "cod", tipper du mener MW2.)

fordi omtrendt alle i klassen min spiller mw2 for tiden. selv foretrekker jeg cod4 og synes ikke mw2 er så spesielt bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...