kallepetrus Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 To come second only means you're the first to lose Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 "All my religious beliefs are based on Star Wars." "Dogs are gonna take over the world. It's a known fact for those who believe it, kinda like the Bible." Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Fra Ari Gold i Entourage: "I parted the Red Sea for you E, don't piss on the sand." Lenke til kommentar
Footy Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) noe jeg lever etter og har funnet på/ut shæl:If something are painfull but fun, so do it again;) I så fall... If something is painfull, but fun. Do it again... Endret 3. januar 2010 av Footy Lenke til kommentar
mtvw Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 "Og den som vil verge sin frihet, må bære sverd." - Arnulf øverland Syns det er ett morsomt sitat Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Signaturen min. “What we have done for ourselves alone dies with us; what we have done for others and the world remains, and is immortal.” - Albert Pine Synes det er fint. Endret 5. januar 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) "We were in the Atacama Desert where there is no life at all, not even on a celular level. Richard Hammond was the smallest living organism for miles." -Jeremy Clarkson, Top Gear Endret 6. januar 2010 av Cromsen Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Bros before hoes. Du mener: Lenke til kommentar
abe027 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 "Guys, do I have to pull this thing over??" - John Sheppard, SGA. (De kjører i et "romskip" under vann) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 "Viss en gutt har sex med mange, er han en helt. Viss en dame har det, er hun en hore? Hvorfor? Vel, viss en nøkkel åpner mange låser er den en master key. Men viss en lås lar seg åpne av mange nøkler er det en drittlås" 2 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) No slut can fuck up my flow, cuz i trust no bitch and fear no hoe! *mine innlegg * Endret 17. januar 2010 av Ondskap Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Mine favorittsitater : Av alle uviktige ting i verden er fotball den viktigste. - Johannes Paul II Kunnskap er makt. - Sir Francis Bacon Veni, Vidi, Vici. - Gaius Julius Cæsar Lenke til kommentar
Missen Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 "Mannen må ha sex for å ha det godt, mens kvinnen må ha det godt for å ha sex." Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Kunnskap er makt. - Sir Francis Bacon Kunnskap er makt, men en bløff funker like godt - Læreren min, som gjør oss klare for tentamen Lenke til kommentar
Vaskebalje Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Kunnskap er makt, men en bløff funker like godt - Læreren min, som gjør oss klare for tentamen Haha, tipper jeg vet hvem som sa det. Har jo forsåvidt noen liggende jeg og; "A hat should be taken off when you greet a lady and left off for the rest of your life. Nothing looks more stupid than a hat." - P. J. O'Rourke "We're in the dark ages if J-Lo can have a music career because of her ass. And let's face it, that's it." - Jack Black "I'm afraid that if you look at a thing long enough, it loses all of its meaning." - Andy Warhol Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 "Gamle folk burde ikke spise helsekost. De trenger alle de konserveringsmidlene de kan få." "Jeg er glad i mennesker - det er bare folk jeg ikke kan fordra!" "Selvfølgelig kan jeg holde på en hemmelighet. Det er de jeg forteller den til, som ikke klarer det." "Å feire fødselsdag er sunt. Statistikken viser at de som feirer flest fødselsdager, også er de som lever lengst." Lenke til kommentar
Grand Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ari Gold: Call me Helen Keller because I'm a fucking miracle worker! Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Adam Savage fra Mythbusters: I reject your reality and substitue my own. Bare genial da^^ Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Adam Savage fra Mythbusters: I reject your reality and substitue it with my own. sånn blir det vel Endret 31. januar 2010 av kallepetrus Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Adam Savage fra Mythbusters: I reject your reality and substitue it with my own.sånn blir det vel Eller kanskje ikke: Bilde And if you're not satisfied: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå