Freedom1 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Fate rarely calls upon us at a moment of our choosing - Optimus Prime, Transformers 2: Revenge of The Fallen Any pour souls who trespass against us Whether it be beast or man Will suffer the bite or be stung dead on sight By those who inhabit this land For theirs is the power and this is their kingdom As sure as the sun does burn So enter this path, but heed these four words, You shall never return... - The Raconteurs, The Switch and The Spur Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hva er vitsi med å ha yndlings underbukser når ingen vil se dem? -Tommy og Tigern Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Hjelper ikke å ha et pent hus, hvis ingen er hjemme - Ukjent (da jeg så det, var det brukt i sammenheng med jenter/damer, som kun så bra ut på overflaten) Endret 7. juli 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
MrCoolGuy Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Teamwork is essential. It gives other people to shoot at. :!: Man lærer mye av å spille COD xD Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jo fortere du kjører, jo mindre sjangs er det for at noen andre rekker å treffe deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Confident, Cocky, Lazy, Dead. Mottoet til en leiemorder jeg leste om, samt ene kjørelæreren jeg har hatt likte det veldig godt. Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 En dag, vil noen kanskje lage en film om livet ditt. Pass på at den ikke går rett til DVD. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 I am Optimus Prime, and I send this message to any surviving Autobots taking refuge among the stars. We are here. We are waiting Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 "Ain't no nostalgia to this shit here. There's just the street and the game and what happen here today." Hmm Kanskje jeg skal putte det inn i siggen min Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) "Ever notice how most Mac users are skinny? It's because of all the calories they burn because they can't shut the fuck up about how great their Macs are." - Maddox fra http://maddox.xmission.com/ Endret 9. juli 2009 av Manuzet Lenke til kommentar
extatiC Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 I'm not completely retarded - I'm semi-retarded Lenke til kommentar
jealei Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 jeg er ikke en komplett idiot, jeg mangler noen deler Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Just because I don't care doesn't mean I don't understand Passer meg bra. Endret 18. juli 2009 av trollhatt Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Ble du forelsket ved første øyeblikk eller må jeg gå fobi deg en gang til? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg er nå mere for forvrengte ordtak så dette blir kanskje litt off-topic men shit la gå... "Det er aldri så galt at det ikke er godt for en av oss!" "Så du ser flisen i bjelken, men du tør ikke se bror din i øynene?" "Det er bedre å hoppe i det sure eplet som et varmt hvetebrød enn å gå med en rev bak øre over den varme grøten etter vann!" Lenke til kommentar
Emilkake Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 "When the seagulls follow the trawler, it's because they think sardines will be thrown into the sea." - Eric Cantona Mest EPIC quote ever Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 "When in doubt, rocket jump out" - Kompis Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 - HOld kjeft jeg har større kølle enn deg. Lenke til kommentar
Arthurjo2 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 "The object of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå