Laserbeam Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 "Et ryddig rom er ikke det samme for foreldrene dine, som det er for deg." Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 "Rydding er for pyser. Geniet behersker kaos." Kommer fra en på forumet her, men husker ikke hvem. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 At the right side of my brain there is nothing left, at the left side of my brain there is nothing right Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 En som passer litt med Gnålern sin: "Det er bedre med system i rotet, enn rot i systemet. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 "Det er bedre med en fjær i hånden enn 10 høns på taket" ? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 "Et ryddig rom er ikke det samme for foreldrene dine, som det er for deg." "så sant, så sant" Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 "I'm not a fanboy, YES YOU ARE!" - Yahtzee Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 "pengene mine bruker jeg på damer,sprit og raske biler. resten søler jeg vekk." -George Best Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 "pengene mine bruker jeg på damer,sprit og raske biler. resten søler jeg vekk." -George Best Priceless Dog høres den mye bedre ut som original, på engelsk: I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hei! Noen bidrag fra meg : "Einstein var relativ lur iallefall i terorien" (Kven som er opphavet til utsagnet veit eg ikkje men,brukte det på russekortet mitt for mange,mange årsiden). "Same sh*t diffrent cow" (Meg,var lei av at "alle" gjekk rundt og sa "Sh*t hapends" på midten av nittitalet) "Den viktigaste informasjonen er å vite kor du kan få tak i den" (Veit ikkje kven som kom med utsagnet først). "In Z80012,using Hex rather than binary, and converting to a basic ASC2 code, Camille, I think I ES-A9-08-B7 you" (Fra Androiden Kryton fra serien Red Dwarf prøver å sjekke opp ein GELF i Valentine episoden..) "When they created Murphy`s they did`t follow Murphys law" (Fra meg nettopp,da eg nyter ein Murphys øl..) "Fint skal det være sa kjæringa da ho dreit i eit coctailglass" (Hørt på <<nytt på nytt>> fremført av Linn Skåber) "Trine viss du leser dette er det slutt" og "Nidar ut av Cuba" Dei to over er : Hørt/sett på Petter Skjerven sitt <<Typisk norsk>> program på NRK1 "Om verden blir aldri så trådløs så la oss håpe at dei beholder telefonlinjene iallefall for fuglenes skyld" (Husker ikkje kven som kom med det utsagnet og om det er heilt ordrett,gjenngitt av meg) Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 “Life is hard; it's harder if you're stupid.” - John Wayne Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Noen av disse er sikkert postet før i denne digre tråden, men da får dette i så fall bli en repost. "I am not young enough to know everything." "Thoose Who Believe Of Telekinese, Raise My hand." "I do not believe in God because I do not believe in Mother Goose." "Den som føler seg som en det er stukket hull på, må en gang ha vert en boble." "Verdien av et åpent vindu ligger i det som ikke er der" "The greatest wealth is health." Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Fra et russekort fra en i klassen: "Tilgi alltid dine fiender - det er ingenting som irriterer dem mer" Liker den:P Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 It's only after we've lost everything that we're free to do anything. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Doctor, my memory's fine. It's my sanity I'm starting to worry about. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 - When I die, I want to die like my grandfather--who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car Lenke til kommentar
hennanhennan Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 "whatever i said before i realised, how could anybody if it wasnt after all?" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 - When I die, I want to die like my grandfather--who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car I den orginale tror jeg han er bussjåfør. Lenke til kommentar
marcusss Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Tror denne er fra Petter Solberg: "But, but, it isn't only, only..." Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Tror denne er fra Petter Solberg: "But, but, it isn't only, only..." Den, og flere andre. Sjekk bildet her: http://www.haavarstein.com/?p=134 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå