Nostalgisk Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Another life saved by girl on girl action Gregory House Jaha? Skjønner den ikke Gregory House er i tv-serien House (M.D) en sarkastisk, kynisk, overlegen, smått deppresiv lege med en meget svart humor. "girl on girl action"=lesbesex. flatbanker(e)= lesbe/lesbesex det også Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Meg om en sak jeg diskuterte med venninna mi: -Jo, det er egentlig det samme, bare at det er annerledes. Endret 9. desember 2008 av Tweety-bird Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 your damned if you do, and your damned if you don't- bart simpson Lenke til kommentar
StoryOfTheYear Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 "Har du noengang gått til en bilselger og bedt om å få prøvekjørt en bilv selv om du vet du ikke kommer til å kjøpe den? Sånn kan du oppsummere kjærlighetslivet mitt det siste halvåret... Det funker jo ikke i lengden å bare prøvekjøre og aldri kjøpe. Til slutt blir du nektet overalt og får ikke prøvesitte en Fiat Punto engang." Rocky, Martin Kellerman Ahahahaha! Så ufattelig genialt! Lenke til kommentar
Semic Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 "I am the man with no name, Zapp Brannigan at your service" Zapp Brannigan, Futurama Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Noen som kan finne et kult ordtak eller settning som har med fly å gjøre? Altså ikke det å fly, men en flymaskin (Boeing 757 f.eks) Kan ikke være så veldig langt Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hva med "Hvor høyt kan et lite fly?"? Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Njaa. Småmorsomt, men ikke et direkte gullkorn Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 er vi inni banne ord: Fy faen i helvette asså! -ukjent Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 "Har du noengang gått til en bilselger og bedt om å få prøvekjørt en bilv selv om du vet du ikke kommer til å kjøpe den? Sånn kan du oppsummere kjærlighetslivet mitt det siste halvåret... Det funker jo ikke i lengden å bare prøvekjøre og aldri kjøpe. Til slutt blir du nektet overalt og får ikke prøvesitte en Fiat Punto engang." Rocky, Martin Kellerman Ahahahaha! Så ufattelig genialt! Den står i Pondus-kalenderen på desember. Husker da jeg første desember bladde om å så det sitatet. Fyfaen som jeg lo. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 "Faen i helvete!" -- Nora (Et dukkehjem) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Johnny was a chemist's son But Johnny is no more What Johnny tought was H2O Was H2-SO4 Om noen ikke skjønner den så er H2-SO4 svovelsyre som er dødelig å få i kroppen. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Roser er røde, verden er stor. jeg har en hagle og jeg vet hvor du bor! //Blarcky Lenke til kommentar
StoryOfTheYear Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Den står i Pondus-kalenderen på desember. Husker da jeg første desember bladde om å så det sitatet. Fyfaen som jeg lo. Kan love deg at jeg lo like godt "En god latter forlenger livet, sa kona og lo seg ihjel" Den der er vel litt mer som en vits, men det får dere bare godta, synes jeg! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Godt sagt : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all." -God Endret 18. desember 2008 av Ehtram Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Experience is what you get when you don't get what you want to get - Michael Scofield //Blarcky Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 "Du vet du er en god IT-administrator når ingen kjenner deg igjen i kantina" - Nettverksdrift-forelesern min Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 "Is there a drummer in the audience?" Pete Townsend i The Who etter at trommisen Keith Moon kollapset under en konsert. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Roser er røde, verden er stor. jeg har en hagle og jeg vet hvor du bor! //Blarcky Roser er røde Fioler er blå hva faen klor du på!? HVA FAEN KLOR DU PÅ!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå