kaffebryggare Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 "If you don't move your head goes up his ass." Fra Hancock. ^^ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Dette er kansje ikke et morsomt sitat men jeg synestdet var utrolig bra sagt; " I see more than anybody realizes because . . . nobody's watching me" ―Xander Harris hele setningen: "They'll never know how tough it is, Dawnie. To be the one who isn't chosen. To live so near to the spotlight and never step in it. But I know. I see more than anybody realizes because . . . nobody's watching me. I saw you last night. I see you working here today. You're not special. You're extraordinary." Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 hm, filosofisk dypt det der Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Is there A shorter word for intercourse? - Stewie Griffin Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvordan har det seg at ordet forkortelse er så langt? -Ukjent Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 -Jeg tror det fins engler overalt. -Gjør du? -Ja. De er på kalendere, bøker, postkort.. Nesten alle tenkelige produkter. -For en åndelig verden vi lever i.. Tommy & Tigern Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Noen Nils Arne Eggen-sitater: «Karl-Petter Løken, du har jo tilslag som en Cocker Spaniel!» «You have to come in joggedress!» Eggen til Robert Boateng i 1997. Det endte med at afrikaneren kom joggende i dress! «Mini, din forbanna lille dverg! Hvis du ikke begynne å spring, så ska æ kapp av dæ beinan!» «It's hope in a hanging snore. Fishing-snore.» Lenke til kommentar
Jackvo Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 "The earth is like a spaceship that didn't come with an operating manual." Lenke til kommentar
Special P Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Leste denne i pondus kalenderen min: "Kvinnefotball, hva er det for noe? Ikke er de kvinner og ikke er det fotball" Jeg lo hvertfall godt :!: Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 "Et menneske kommer til Verden- en ånd daler ned på jorden, den roter en støvsky op omkring sig, tar støv på og sleper det rundt. Når dens tid her nede er omme, legger den atter av og vender tilbake i det eviges favn." -Gabriel Scott Lenke til kommentar
-maXter- Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 "........det er farlig å leve, det er ingen som har overlevd ennå." Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Leste denne i pondus kalenderen min: "Kvinnefotball, hva er det for noe? Ikke er de kvinner og ikke er det fotball" Jeg lo hvertfall godt :!: Om jeg ikke husker feil er det vel den akk så kjente Ivar Hoff som har fastslått dette. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Leste denne i pondus kalenderen min: "Kvinnefotball, hva er det for noe? Ikke er de kvinner og ikke er det fotball" Jeg lo hvertfall godt :!: Haha, den kalendern har jeg også! og jo, OML, det er Ivar Hoff og gud hvor sant det er //Blarcky Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 "But but it isn't only only" - Petter Solberg Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) "But but it isn't only only" - Petter Solberg HAHA my kind of humor "....tohundreogfemtiåtte, tohundreogfemtini, tohundreogfemtiti, tohundreogfemtielleve, tohundreogfemtitolv...." -Meg... er ikke tull engang, jeg var stresset en dag vi skulle på butikken Endret 4. desember 2008 av The_Unforgiven Lenke til kommentar
StoryOfTheYear Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg er veldig glad i animasjonsfilmer, og der er det mange morsome ting som kan få meg til å falle ut av stolen jeg sitter i. Som i Mulan, den lille røde dragen: "Hadde jeg vært større hadde kua de dødd av skrekk! DEKK DAGROS!" "Og hva er du? EN SAU?!" Og noen andre random: "Jeg skal drepe deg til du dør" " Liker du å jobbe under en kvinne?" Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Leadership is the natures way of removing leaders from the production flow - Scott Adams Lenke til kommentar
Semic Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 "Har du noengang gått til en bilselger og bedt om å få prøvekjørt en bilv selv om du vet du ikke kommer til å kjøpe den? Sånn kan du oppsummere kjærlighetslivet mitt det siste halvåret... Det funker jo ikke i lengden å bare prøvekjøre og aldri kjøpe. Til slutt blir du nektet overalt og får ikke prøvesitte en Fiat Punto engang." Rocky, Martin Kellerman Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Another life saved by girl on girl action Gregory House Jaha? Skjønner den ikke Endret 5. desember 2008 av Gamlemor Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Another life saved by girl on girl action Gregory House Jaha? Skjønner den ikke Gregory House er i tv-serien House (M.D) en sarkastisk, kynisk, overlegen, smått deppresiv lege med en meget svart humor. "girl on girl action"=lesbesex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå