Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 If you think I'm a bitch, you should meet my mother. Lenke til kommentar
iCon. Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 "Yesterday is history, tomorow is a mistery, but today; is a gift.... That's why it's called present" -Den kule skillpadda i KungFu Panda Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Man e ikkje i minoritet om man har Gud på si sie. Kjell Magne Bondevik Lenke til kommentar
Barstad Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 "There's no substitute for cubic inches" For oss som likter store motorer Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 J.D: Trust me Jake. Jake: Trust you, when you dont ever know where New Zealand is? J.D: You can dance your way there from Old Zealand. Jake: Your an idiot. Blir ikke det samme uten å se hele situasjonen, og det hele er skrevet på hukommelse, kan være småfeil. Uansett er det meget mulig tidenes Scrubs qoute. Blikket til JD når han sier "You can dance your way there form Old Zealand" er priceless. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Scrubs er genialt! Sesong 1 til 99kr på cdon.no Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 "There's no substitute for cubic inches" For oss som likter store motorer "There's no replacement for displacement" Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Bad Guy: "Sooo. are you going to play the good and the bad cop now?" Wic Mackey: "No, the good and the bad cop has left for the day." "i'm a different kind of cop" *tar fram diverse kniver, en telefonkatalog osv(som han har tenkt å bruke til å torturere han med) The Shield sier jeg bare, vil dere ha kule setninger og sitater....se The Shield EPIC Lenke til kommentar
fgr Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ikke visste jeg at dagene som gikk er selve livet. Time you enjoy wasting was not wasted. Meningen med livet er å gi livet mening. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) It doesn't take strength to point a gun at the head of a man you hate and pull the trigger. It takes strength not to pull it //Blarcky Endret 12. mai 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 "Your stupidity is terminial. And now you're cured." "Ok, ok, I get it! I'm a spaceman, thank you!" Fra filmen Alien Apocalypse. Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 En av mine favoritter, gudene må vite hvor jeg har den fra: Definisjonen på en pessimist ----- optimist med erfaring. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 If techno is music, falling down from the roof is transportation. (personlig elsker jeg techno, men den er litt stilig) Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 If techno is music, falling down from the roof is transportation. Lol, so true! Neida, techno er ålreit, men det er kun partymusikk, fikser ikke å høre på det noen andre ganger :S //Blarcky Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 "I've moved past threesomes. I'm now into foursomes. If someone backs out then you've still got a threesome. If two people back out, you're still having sex. You'd be amazed. Even if three people--" House MD Miss Teen SC: "I personally believe that U.S. Americans are unable to do so because, uh, some people out there in our nation don't have maps and, uh, I believe that our, uh, education like such as in, uh, South Africa and, uh, the Iraq and everywhere like such as, and I believe that they should, uh, our education over here in the U.S. should help the U.S., uh, should help South Africa and should help Iraq and the Asian countries, so we will be able to build up our future for our children." Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ikke visste jeg at dagene som gikk er selve livet.Time you enjoy wasting was not wasted. Meningen med livet er å gi livet mening. DEN likte jeg ! Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 "It's not the fall that kill you, it's the end" "Civilization die, not by murder but rather by suicide" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fra The OC, verdens beste serie: “Well, you know, since my grades went from Bs to As, I was actually wondering if you could change my As to Bs.” -Kaitlin til Neil. Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) "Da Gud skapte mennesket, var han allerede trett. Det forklarer mye" - Mark Twain Endret 9. oktober 2008 av curly4ever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå