CurSe Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Spending your life waiting for the messiah to come save the world is like waiting around for the straight piece to come in Tetris. Even if it comes, by that time you've accumulated a mountain of shit so high that you're fucked no matter what you do. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 hørte denne når eg var på ferie 'Han der tåler vel en vits?' :!: sa en 2 klassing til en fugl som eg kjenner Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Følgende sitat kom fra en i klassen i garderoben før gymtimen.. et visst vedkommende var på doen, så kom det en annen å sa: "Få ut fingern, jeg må drite!" Da han innså hva han hadde sagt sa han: "Det som skjer i garderoben, blir i garderoben," Som så klart skapte mye mer latter. Lenke til kommentar
Shmotes Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Sang tittel av The Bloodhound Gang: -I wish i was queer, so i could get chicks Lenke til kommentar
Homer Simpson Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 I was selected to lead, not to read. Lenke til kommentar
Sokkhove Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 "du laga problem ut av problem som ikkje er problem" knis Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 I was selected to lead, not to read. hahaahah!! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) I was elected to lead, not to read. Endret 25. juni 2008 av Gamlemor Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 I was elected to lead, not to read. er de ikke fra the simpsons movie? Jeg er ikke hip hop'er, jeg er ikke rocker, jeg er Dansken. -Dansken fra Klovner i kamp etter han begynte i eit rockeband Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 I was selected to lead, not to read. McBain Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 I was elected to lead, not to read. er de ikke fra the simpsons movie? Stemmer det, jeg bare rettet på sitatet jeg. =) Lenke til kommentar
The Gnome Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Listen, Lloyd, I want you to put all my files, folders, binders, everything! into a box! If you find a used condom, an executioner’s mask, and a god damn spike paddle, don’t think, just pack that bitch! Chop suey! Ari Gold my f'ing hero! Endret 26. juni 2008 av The Gnome Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Damer maser på grunn av at men aldri hører etter, men hører aldri etter på grunn av at damer maser. Fengende Lenke til kommentar
ShagTheMan Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 I totally want to cut off your skin and wear it to my birthday... It's coming up. You an official here? cause you have officially given me a boner! Lenke til kommentar
svangstu Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) "English side ruined, must use French side... LE GRILLE? what the hell is that?" Homer Simpson "Books are useless! I only ever read one book, "To Kill A Mockingbird" and it gave me absolutely no insight on how to kill mockingbirds! Sure it taught me not to judge a man by the colour of his skin, but what good does that do me?" Homer Simpson "Livet er som å drite i en kondom. Umulig å utføre uten spesielle ubehageligheter og egentlig ganske meningsløst." Hr. Vet Ikke Endret 30. juni 2008 av svangstu Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 ett fra CoD4: "War does not determine who is right - but who is left" og 2 fra Dwight i "The Office": "You know who's a hero? Hiro, from Heroes. He's a hero." "There are too many people in this world... We need a new plague." Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Tror den siste der stammer fra noe US marine offiser Chesty Puller blir kreditert for å ha sagt:We’re surrounded. That simplifies our problem of getting to these people and killing them. Div. wiki: http://en.wikiquote.org/wiki/Chesty_Puller http://en.wikipedia.org/wiki/Chesty_Puller Sikker på at det ikke er den under? "So they've got us surrounded, good! Now we can fire in any direction, those bastards won't get away this time!" Ellers kan jeg vel slenge med et sitat av den forevigede Al Bundy: "It's only a game if you win, if not, it's a stinking waste of time!" og ellers, "Jo nærmere hull, jo trangere hull!" Endret 1. juli 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 og ellers, "Jo nærmere hull, jo trangere hull!" Sikker på det? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Sulten og tørst, men fitte først. Kuk og fitte skal sammen sitte. "Yeah. And now you're gonna die, wearing that stupid little hat. How does it feel?" Fra Falling Down Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå