Ferchie Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 "Du kunne irritert på deg en dau stein". Ellers; Veldig mange fine sitater her inne! nei, ''Du kunne irritert på deg en gråstein'' er rett. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 The only true wisdom is in knowing you know nothing. Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent. Is he able, but not willing? Then he is malevolent. Is he both able and willing? Then whence cometh evil? Is he neither able nor willing? Then why call him God Lenke til kommentar
Snuppi Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 "Jeg hadde aldri trodd at noen skulle ta teoriene mine mer alvorlig enn jeg gjorde..." - Albert Einstein Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 "Jeg hadde aldri trodd at noen skulle ta teoriene mine mer alvorlig enn jeg gjorde..."- Albert Einstein Da skulle han levd idag og sagt det samme bare med noen utropstegn^^ Lenke til kommentar
atrax Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 "Å snakke før du tenker er som å tørke seg i ræva før du driter"Elsker den. Er det ikke egentlig andre veien? "Å tørke før du snakker er som å drite før du tenker"? Lenke til kommentar
værdama Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) "Du kunne irritert på deg en dau stein". Ellers; Veldig mange fine sitater her inne! nei, ''Du kunne irritert på deg en gråstein'' er rett. Jo takk. Jeg husket den ikke helt igår så ble at jeg skrev den ned som den falt ut av munnen min. Endret 16. mai 2008 av værdama Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 "Å snakke før du tenker er som å tørke seg i ræva før du driter"Elsker den. Er det ikke egentlig andre veien? "Å tørke før du snakker er som å drite før du tenker"? Å tenke før du snakker... ... er som å drite før du tørker. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 "Det vanskeligste er alltid det beste" Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Dream as if you'll live forever; live as if you'll die today. - James Dean Skal det ikke være "Dream as you'll live forever, live as you'll die tomorrow" ? ellers er det mange bra sitater på bash.org <Alanna> Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders <death09>my girlfriend broke up with me and sent me pix of her and her new boyfriend in bed<ktp753>ouch. <death09>yeah.i sent them to her dad Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Liker denne: "Sex er som bridge, har du ikke en god partner bør du ha en god hånd." Husker ikke hvem som sa det. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 "Ingenting er umulig, det tar bare litt lengre tid" "War for peace, is like fucking for virginity" Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Har sett mange varianter av den siste, liker best "Killing for war is like fucking for virginity" Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Har sett mange varianter av den siste, liker best "Killing for war is like fucking for virginity" Makes much senses! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det er nok Killing for peace det skal være Lenke til kommentar
Korka Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeps, men det er det samme egentlig Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Killing for peace skulle det være ja Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes. That way I wouldn't have to have any goddam stupid useless conversations with anybody. Endret 19. mai 2008 av Cyberpunk Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 "den er ikke så lang, men den er jævlig tynn!" Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 "den er ikke så lang, men den er jævlig tynn!" Håper det ikke er snakk om det jeg tror det er xD Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Som man reder ser dyna ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå