TheCatIsALie Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Vet du noen kule setninger/sitater? "Jeg kan samle all kraften min til en finger, når jeg peker på noen eksploderer hodet deres." "Jeg har sakt dette 1000 ganger før, nå sier jeg det for 3 og siste gang!" Den siste er fra www.sitertesitater.no en klassiker! Endret 22. januar 2008 av Jevrio Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Vet du noen kule setninger/sitater? "Jeg kan samle all kraften min til en finger, når jeg peker på noen eksoploderer hodet deres." "Jeg har sakt dette 1000 ganger før, nå sier jeg det for 3 og siste gang!" Den siste er fra www.sitertesitater.no en klassiker! Dude, you just killed a helicopter with a car. - Yeah i was out of bullets Det er mange gode setninger og sitater fra action filmer med arnold, van dam og de. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Ja, sykt gode manus i Die Hard filmene! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Lena fra døden på oslo s (Harald Eia): "Ikke si jeg ikke er utdanna, jeg har gått livets skole. Hakke noen papirer, men jeg har bestått, for jeg er i live." :!: Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) "Creativity is the art of hiding your sources." "If you don't have anything nice to say, say it on the Internet." "This is the Internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents." "War is not about dieing for your country, but making the bastard on the other side die for his." - Churchill (tror jeg) "Some times you're the pigeon; some times you're the statue." Har funnet disse ymse steder, husker ikke hvor. Garantert bl.a. signaturer her på forumet. Endret 22. januar 2008 av AndyG Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 "Those who can, do. Those who can't, teach" "Those that can't do, teach, and those that can't teach, teach gym." Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 "I'm not taking of m glasses, their famous" Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 "Det er ikke noe galt med denne pasienten. Hun er bare unormalt feit. Det er lov å gå forbi kakedisken, tjukka" :!: 1 Lenke til kommentar
Taters Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 There's a light in the end of every tunnel, just pray it's not a train. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 There's a light in the end of every tunnel, just pray it's not a train. DEN likte jeg! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Yeepy kayyey motherfucker Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Don't speak, unless it improves on silence! :-) Lenke til kommentar
samebob Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 "silence is golden, ducktape is silver" Lenke til kommentar
methano Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Her er to jeg bruker i min dagligtale: "-skal aldri love å gjøre det igjen" - istedet for "skal love og aldri gjøre det igjen" og "-takk, ei lita måke" - istedet for "takk, i lige måde" Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg liker denne: "Killing for peace is like fucking for virginity." Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 "Creativity is the art of hiding your sources.""If you don't have anything nice to say, say it on the Internet." "This is the Internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents." "War is not about dieing for your country, but making the bastard on the other side die for his." - Churchill (tror jeg)"Some times you're the pigeon; some times you're the statue." Har funnet disse ymse steder, husker ikke hvor. Garantert bl.a. signaturer her på forumet. nei. er patton With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. Steven Weinberg Lenke til kommentar
samebob Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg liker denne: "Killing for peace is like fucking for virginity." noen som kom med en smart kommentar til den. Den eneste måten å få mer jomfruer på er jo å få barn.. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 "silence is golden, ducktape is silver" Jeg har aldri skjønt hvorfor man sier "silence is goldEN" istedenfor enkelt og greit "silence is gold blabla" Klinger MYE bedre i mine ører på den måten. Lenke til kommentar
Rambob Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Don't fear the dark, let the darkness fear you! Fra Samebobs sign^^: "Thoose Who Believe Of Telekinese, Raise My hand." ikke nødvendigvis kjent, men vittig Endret 24. januar 2008 av Rambob Lenke til kommentar
samebob Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Stor den "silence is golden, ducktape is silver" Jeg har aldri skjønt hvorfor man sier "silence is goldEN" istedenfor enkelt og greit "silence is gold blabla" Klinger MYE bedre i mine ører på den måten. Jeg syns golden klinger bedre "If something's hard then it's not worth doing" Homer Simpson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå