Theoneask Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Det med at Dave Grohl skulle ha folk til å synge med på Times like these, og litt ut i då, sei "no no" var planlagt, ligger akkurat likt show på youtube. Men var ein bra konsert! Synts foo drog ut noken av sangane for mykje. QOTSA var bra, godt dei fekk litt over 1 time. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Morsomt når vokalisten prøvde å få folk til å synge på en eller annen sang, ble epic fail. Han bare sa "..no." Ja, for det var jo ikke planlagt ... De har dratt den på flere show. Dave skal ha publikum til å synge, og sier så "no" eller lignende for at han og bandet skal fortsette og "vise hvordan det gjøres". En del av Daves noget skrudde humor, han tuller med alt. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ja men altså.. de failet brutalt. Faktisk nesten ingen som kunne teksten. Det var litt flaut. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 What? Det trur eg ikkje på. Til og med eg kan den teksten. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 De sang iallefall feil eller ingenting Men jeg kjente bare igjen sånn 4 av de sangene de spilte, jeg er egentlig ikke noe foo fighters fan, fikk billige billetter ^^, Lenke til kommentar
Gjest1234 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Min første konsert med yndlingsbandet mitt :!: Har alltid fått høre at de er et bra liveband, noe de viste til gangs på Koengen. Det var rett og slett fantastisk! Men en ting jeg lurer på. Noen som har hele spillelista fra konserten? Hadde satt stor pris på om noen hadde giddet og lagt ut den=) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 jeg er egentlig ikke noe foo fighters fan, fikk billige billetter ^^, Me 2. Gikk mest for QOTSA sin del. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ja men altså.. de failet brutalt. Faktisk nesten ingen som kunne teksten. Det var litt flaut. Da må du ha stått langt bak, for det var da allsang nok der jeg stod et godt stykke fremme på den sangen. Times Like These er en sang alle som har hørt passe mye på Foo Fighters kan, blant deres mest kjente jo. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 De var sykt flinke... Dave Grohl er en morsom type Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jupp. Beste konstertn jeg har vært på på lenge. Og i tillegg slapp jeg og Hewitt å diskutere om været ødela konserten:-) Noen der oppe må være glad i bergensere Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Noen som vet om det er lagt ut en bootleg av konserten? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hvordan gikk det med å ha med seg vanlig fotokamera inn på Koengen? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hvordan gikk det med å ha med seg vanlig fotokamera inn på Koengen? Jeg hadde med et vanlig pocketkamera (som for øvrig er rosa ) på 10m Noen bilder jeg tok: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå