Gå til innhold

Foo Fighters til Koengen i Bergen 11. juni 2008

noodles

Anbefalte innlegg

Det med at Dave Grohl skulle ha folk til å synge med på Times like these, og litt ut i då, sei "no no" var planlagt, ligger akkurat likt show på youtube.

Men var ein bra konsert! Synts foo drog ut noken av sangane for mykje. QOTSA var bra, godt dei fekk litt over 1 time.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Morsomt når vokalisten prøvde å få folk til å synge på en eller annen sang, ble epic fail. Han bare sa "..no."

Ja, for det var jo ikke planlagt ... De har dratt den på flere show. Dave skal ha publikum til å synge, og sier så "no" eller lignende for at han og bandet skal fortsette og "vise hvordan det gjøres". En del av Daves noget skrudde humor, han tuller med alt. :)

Lenke til kommentar

Min første konsert med yndlingsbandet mitt :!: Har alltid fått høre at de er et bra liveband, noe de viste til gangs på Koengen. Det var rett og slett fantastisk!

Men en ting jeg lurer på. Noen som har hele spillelista fra konserten? Hadde satt stor pris på om noen hadde giddet og lagt ut den=)

Lenke til kommentar
Ja men altså.. de failet brutalt. Faktisk nesten ingen som kunne teksten. Det var litt flaut.

Da må du ha stått langt bak, for det var da allsang nok der jeg stod et godt stykke fremme på den sangen. Times Like These er en sang alle som har hørt passe mye på Foo Fighters kan, blant deres mest kjente jo.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...