Don_Reitan Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Muntlig eksamen gikk konge (6) og nå er det bare å glede seg vilt til konserten. Kommer mest for QOTSA som er mitt favorittband. Har egentlig ikke hørt så mye på FF, men skal vel bli greit det og. Noen som vet når QOTSA er på scenen? Eneste jeg husker er at portene åpnes 6, ellerno i den duren Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 QOTSA kommer på 19:30, FF 20:00. Står det i programmet altså, så en liten klype salt er obligatorisk. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Trodde FF ikke spilte før 21:00, jeg. En HALVTIME med QOTSA høres altfor lite ut. Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Tenkte ikke på å sjekke Bergen Live sin hjemmeside Der står det at QOTSA kommer på 19.30 og FF 21.00 Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Var det jeg trodde Lurer selv på om jeg skal gå. Har en gratisbillett, men vet ikke helt .. været er ikke akkurat perfekt, jeg er trøtt og ikke så altfor stor fan av FF. QOTSA liker jeg da Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Soundchecken er i full gang nå! Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Slenger med den siste setlista. Jeg tror man går et ganske greit inntrykk av hvordan de i Norge vil se ut også. Let It Die The Pretender Times Like These Breakout Learn To Fly Cheer Up, Boys (Your Make Up Is Running) This Is A Call Stacked Actors Skin And Bones Marigold My Hero Cold Day In The Sun But, Honestly Ballad Of The Beaconsfield Miners Everlong Monkey Wrench All My Life Big Me Long Road To Ruin Best Of You Sjekk forøvrig www.foofighterslive.com. Nå er det bare å glede seg! Det er 50% sjanse for at jeg har muntlig eksamen dagen etter konserten, så jeg satser på lærerstreik. xD Det er no way at går jeg glipp av yndlingsbandet mitt! Tror dere man kan forvente seg denne spillelista til Norwegian Wood konserten også? Var det denne de spilte i bergen? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Var det denne de spilte i bergen? De spiller enda! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det var omtrent det samme de spilte på Koengen. Det var en god konsert, og herlig at Queens fikk spille såpass mye. Jeg var redd de bare skulle få en halvtime. Dave Grohl var for øvrig morsommere enn jeg trodde. ^^ Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Var en grei konsert, og ja Grohl var faen grise vittig.. eneste minuset var at jeg synes miccen hans var altfor lav, pluss at øl salget var helt latterlig, det verste jeg har sett noen sinne gikk jo glipp av hele queens så og si Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Var der mest for QOTSA, og de leverte varene ^^ Når det kommer til FF så var de veldig bra, ikke helt min musikksmak, men selve showet og helheten på konserten var jo knall. Og ingenting slår triangelsoloen :!: "You just clapped for a fucking triangle solo!" eller noe i den duren. Han var jo knall morsom! Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hehe akkurat det med triangel kisen var helt genialt Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Noen som har spillelisten fra konserten, eller kan ramse opp et par låter som ble spilt? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Broren min ringte meg fra konserten i det Dave sang "You've got to promise not to stop when I say when - She sang". Jeg angret øyeblikkelig på at jeg ikke dro. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Skuffet over publikum når QOTSA spilte. Ellers drit fett.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ja, publikum var dødskjipe under QOTSA. Ræva. Dei leverte jo som berre juling. Foo Fighters var ålreit musikk og god stemning. Pratinga var best. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Både QOTSA og Foos var knallbra, men lyden under QOTSA er den verste jeg har hørt noengang på konsert, og jeg har vært på en del. Bassen var altfor høy i forhold til resten av lydbildet, mikrofonen til Homme var både lav og skurrete, og alt ble jo bare grøt når Troy gjorde noe med gitaren sin. Så selv om QOTSA gjorde en bra "support"-jobb, så ødela lyden litt av opplevelsen. Og ikke minst at det er tredje gang jeg ser dem live, og enda har jeg aldri fått høre favorittsangen min, Avon. Men den verste sangen de har laget, Make It Wit Chu, spiller de hver gang. >.< Men må også huske at dette tross alt var en support-act, og da sier det seg også selv at det ikke er like bra som deres egne konserter. Da er det de som skal underholde, i går var jo tross alt fokuset på Foo Fighters. Foo Fighters var fantastisk bra. Stort sett herlig setlist, med både fokus på en del sanger fra den nye plata, og ikke minst alle de gamle klassikerne, pluss en del litt eldre, mer "ukjente" (for mange) sanger også. Både reinspikka rock og akustisk kos. Og en spilletid på litt over to timer. Foos leverer som alltid. Dave Grohl er jo en født entertainer som frontfigur, og er fantastisk både til å dra igang publikum og snakke innimellom sangene. Som flere har nevnt - ekstremt morsom type, det kom en del gullkorn i går. Men fantastisk konsert var det, de som ikke tok turen kan bare angre. =D Lenke til kommentar
Pludderhose Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Så det er definitivt noe å glede seg til for oss som skal på Norwegian Wood også? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Syne Foo Fighters var gaske kjedelig, gadd ikke å få med meg hele engang. Men jeg fikk nå sett QotSA og det var bra ^^ Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Foo Fighters var ganske morsomme, men ble såpass trøtt og tørst at jeg ikke ble underholdt bra nok. Og ja, folkemengden var DØDSslapp. Jeg syntes innekonsert pleier å ha litt mer stemning enn utekonsert også, kanskje lettere å få folk med da. Morsomt når vokalisten prøvde å få folk til å synge på en eller annen sang, ble epic fail. Han bare sa "..no." Noen som husker Maiden i Vestlandshallen? Der snakker vi bra publikum! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå