bluebananatree Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hei! Vi skal ha en prøve eksamen på torsdag! Altså, en i klassen blir trukket opp, den personen skal da stå foran hele klassen å snakke om sin problemstilling! Min problemformulering er: I hvilken grad vil utstrakt bruk av service være avgjørende for kjøpsbeslutning? Er litt vanskelig å finne stoff om det emne utenom boken, noen som er gode på denne type oppgave? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Altså det er jo noe du tenker deg selv. Ville du kjøpt ett tv viss ekspeditøren svarte alle spørsmåelene med sikkert greit tv det, nja kan ikke hjelpe deg nå. Derimot at ekspeditøren kommer bort til deg, viser deg forskjellige tver til forskjellige priser, forteller meninger og hjelper godt. Service er jo rett og slett salg. Selvfølgelig er det mange som allerede har bestemt seg for å kjøpe noe, men det er alltid hyggelig og imøtekomme smilende selgere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå