Pysj Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 ...men ser det bra ut? Nei, det gjør jo ikke det. Les mer Lenke til kommentar
gadgetpro Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har hatt en slik til min N82 etpar uker og det er nok ikke det råeste jeg har testa he he:) Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Kult med iPhone-tilbehør da, har jo en selv, men noen ganger kan det bli for mye av det gode Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Dummeste artikkelen... Sånne linser får du til nesten hvilken som helst mobil.... Det er ikke noe WOW at du får den til iphone også da... Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har hatt den til N95 en stund. For noe jalla, hehe. MEN, det funker faktisk mye bedre enn jeg trodde. Om jeg virkelig får bruk for det noen gang, tviler jeg på. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7957 Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Kult med iPhone-tilbehør da, har jo en selv, men noen ganger kan det bli for mye av det gode nvm Dummeste artikkelen... Sånne linser får du til nesten hvilken som helst mobil.... Det er ikke noe WOW at du får den til iphone også da... Er så lei slike idiotiske komentarer, liker du ikke artikkelen/iphone, så ikke les den da... Endret 22. januar 2008 av Rubex Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Og igjen greier dere å skrive Iphone i stedet for iPhone, ser aldri at dere skriver feil på andre mobilmerker Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 er fordi ingen andre mobilmerker bryter med vanlig stor bokstav praksis... Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 er fordi ingen andre mobilmerker bryter med vanlig stor bokstav praksis... iPAQ, MTeoR, TyTn, Razr², i-mate ... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 utenom ipaq så er vel alle disse med stor forbokstav? Lenke til kommentar
kjartanb Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Kult med iPhone-tilbehør da, har jo en selv, men noen ganger kan det bli for mye av det gode nvm Dummeste artikkelen... Sånne linser får du til nesten hvilken som helst mobil.... Det er ikke noe WOW at du får den til iphone også da... Er så lei slike idiotiske komentarer, liker du ikke artikkelen/iphone, så ikke les den da... For det første har han eit poeng, eg trudde med det samme at dette var noko som berre ville kome til iPhone. Dette er jo tydeligvis heilt feil. For det andre har han lov til å klage så mykje som han berre vil, ettersom forumet delvis er til for at vi skal kunne gi feedback. Og ver snill å fortelle meg korleis du veit at ein artikkel er god før du har lest den. Endret 23. januar 2008 av Kjartan87 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 utenom ipaq så er vel alle disse med stor forbokstav? Men de er jo vanskelig å skrive korrekt. Klarer amobil.no å skrive de rett burde de klare iPod også. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Haha trodde først bildet var en overdreven illustrasjon Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Man kan like så godt kjøpe seg en god kikkert, og ta bilder gjennom den, for da får man i hvert fall den optikken man burde ha. Så spørs det om bildekvaliteten kan følge opp.. Uansett litt stilig, men ville ikke hatt den selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg