FOOrK Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 dette høres jo fryktelig dårlig ut! hvem leverte du den inn hos/ evt hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Nå fikk jeg en ny telefon fra nordisk film(ell hvem det som driver import til Norge) og de hadde ikke flere på lager og viste ikke på nåværende tidspunkt når de fikk inn!! enda de hadde bekreftet til meg at de har fått sendt en fra tyskland Da fikk jeg valgene: få en 40 GB+2 spill vente til 60GB kom inn på lageret Heve kjøpet. har nå vert uten PS i 6 uker holder på og gå på veggene!!! vet ikke hva jeg skal gjøre. Hadde tatt alternativ 1 - kanskje 3, avhengig av hvor mye du betalte for konsollen. Så kan du eventuelt kjøpe en PS2 utenom, hvis du absolutt må ha BC. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Sick! Hadde jeg fått de valgene vet jeg sannelig ikke hva jeg skulle gjort. Må ha BC og minnekortutganger, og å heve kjøpet hadde ikke kommet på tale. Men på den andre siden, så hadde jeg klikket hvis jeg måtte vente i flere uker på å få tilbake 60gb'en! Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Om PS2-støtte er viktig for deg kan du vel be om PS3 og en PS2? Skulle tro at de finner det akseptabelt om du legger frem vektige argumenter. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 dette høres jo fryktelig dårlig ut! hvem leverte du den inn hos/ evt hvor kjøpte du den? Kjøpte og levert den på Expert. Om PS2-støtte er viktig for deg kan du vel be om PS3 og en PS2? Skulle tro at de finner det akseptabelt om du legger frem vektige argumenter. Om du hadde en kombinert DVD/ VHS spiller og den ble ødelagt ville ikke du likt og fått en dvd-spiller og en vhs-spiller tillbake.... Lenke til kommentar
Norfra Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Nå fikk jeg en ny telefon fra nordisk film(ell hvem det som driver import til Norge) og de hadde ikke flere på lager og viste ikke på nåværende tidspunkt når de fikk inn!! enda de hadde bekreftet til meg at de har fått sendt en fra tyskland Da fikk jeg valgene: få en 40 GB+2 spill vente til 60GB kom inn på lageret Heve kjøpet. har nå vert uten PS i 6 uker holder på og gå på veggene!!! vet ikke hva jeg skal gjøre. Nå vet jeg ikke hva du kjøpte din 60gb for men jeg kjøpe min da den kom ut i norge for 5995kr, så hadde jeg vært deg ville jeg hevet kjøpet og kjøpt meg en ny 40gb (koster 3395kr inkl. ett spill hos elkjøp sin nett butikk)da sitter du igjen med 2600kr. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hadde jeg vært deg ville jeg ha tatt alternativ 1 (40 gb med 2 spill) men da skulle konsollen vært hvit og kommet med Dualshock 3. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Vent til de får inn 60 gb Lenke til kommentar
dioX Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Vent til de får inn 60 gb Det er jo det jeg egentlig vill... men gidder jo ikke det hvis det tar nye 6 uker... Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Heve kjøpet.. Da får du jo igjen det du har gitt for den.. PS3 har jo sunket i pris siden det.. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 jeg hadde i allefall tatt penga og kjøpt meg en 40GB. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Har du ikke behov for ps2-støtten, så hev kjøpet, for deretter å kjøpe ny 40 GB eller 60 GB brukt. Har de sagt noe om hvorfor det tar så lang tid? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Kjøpe 60Gb brukt? Å betale mer enn hva han kjøpte den for ny lissom? Jeg råder deg til å vente om du klarer. Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Vet ikke helt osse kjøps loven er for dette produktet (kriterier) men vil vel annta at du har krav på et låne app. etter en uke eller i dette tilfellet fram til 60 gb. kommer . gå inn på http://www.lovdata.no/ og skjekk der .. orker ikke sette meg mer inn i det :-) Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Kjøpe 60Gb brukt? Å betale mer enn hva han kjøpte den for ny lissom? Jeg råder deg til å vente om du klarer. Tror ikke en 60 gibabit er så lett å finne på bruktmarkedet.. Jeg ville også ha hevet kjøpet, og kjøpt en 40GB. Evt. en PS2 i tillegg. En flunkende ny 60GB tror jeg du kan se langt etter, dessverre. Endret 19. februar 2008 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg vil tippe de fikser din og sender den samme tilbake. Er det blu-ray-laseren som er ødelagt så bare skfiter de den. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ville uten tvil hevet kjøpet dersom du betalte ~6000 kr for den. Men så har jeg på den annen side hverken behov for PS2-støtte eller minnekortleser.. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Om PS2-støtte er viktig for deg kan du vel be om PS3 og en PS2? Skulle tro at de finner det akseptabelt om du legger frem vektige argumenter. det argumentet der går igjenn hele tiden.. noen synest faktisk det bare er tull å ha to konsoller når det er mulig å få det i en. Har kjøpt mangen ps2 spill etter jeg fikk ps3, og hadde klikka galen om jeg måtte kjøpt en ps2 for å spille disse grunnet mangel på 60gb ved reperasjon! Ikke oppskalering, flere kabler, ikke trådløs kontroll.. nei faen heller.. 40gb pluss to spill var et tragisk tilbud.. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Jeg ville skrevet brev og lagt frem saken på følgende måte: 1. Du har kjøpt en PS3 60GB, og skal følgelig ha en PS3 60GB tilbake. 2. En PS3 40GB tilfredsstiller ikke dine krav 3. Å heve kjøpet er uaktuelt, siden man ikke får kjøpt ny PS3 60GB i butikken. Det er Nordisk Film sitt problem at de ikke har nye å dele ut. Derfor kommer du til å avkreve dem for dagbøter helt til de gjennomfører omleverer av PS3 60GB. Rådfør deg med forbrukerombudet om dine muligheter her, jeg vil tro de har noen tips til hvordan du kan få fart i arslet til Nordisk Film. Endret 19. februar 2008 av Linuxguru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå